Jump to content

Need For Speed Underground (1)

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

ik heb juist de game need for speed underground gehuurt (ik ging eerst midnight club 3 huren=was al verhuurd en da nging ik nfsu2 huren=was ook al verhuurd dus ging ik maar nfsu huren he) en ik snap en kan die drag race niet en ik heb hem al zoveel keer gedaan maar mijn moter wordt altijd opgeblazen ofzo wil iemand me dat eens heel duidelijk uitleggen stap voor stap thxxxxxxxxxx

grtzzzzzzzzzzzzz iLoveGta :klap:

Edit : ps2

Bewerkt: door iLoveGta
Geplaatst:

Bij een Drag Race moet je altijd zelfs schakelen.

Ik weet niet waar je NFSU op speelt dus kan ik je ook niet vertellen welke knop je moet gebruiken om opteschakelen.

In het midden van het beeld zie je een balletje.

Die is Rood en als die groen word dan moet je opschakelen.

Als je dat is gelukt staat er 'Perfect Shift'

Helemaal links zie je de toerenteller meter.

Daar kun je ook zien wanneer je moet opschakelen.

Ik hoop dat ik je goed genoeg heb geholpen.

Als je nog vragen hebt kun je altijd bij mij terrecht.

Veel sucses. :cya:

• 2 maanden later...
hey,

ik heb juist de game need for speed underground gehuurt (ik ging eerst midnight club 3 huren=was al verhuurd en da nging ik nfsu2 huren=was ook al verhuurd dus ging ik maar nfsu huren he) en ik snap en kan die drag race niet en ik heb hem al zoveel keer gedaan maar mijn moter wordt altijd opgeblazen ofzo wil iemand me dat eens heel duidelijk uitleggen stap voor stap thxxxxxxxxxx

ik denk dat pijltje omhoog(2 knoppen naast de w linker kant) dus pijltje omhoog omhoog schakelen en control onder pijltje omhoog naar beneden schakelen..je kan ook bij opties de besturing wijzigen maar soms is dit heel moeilijk

edit:sry datum vergeten na te chekken :-(

Bewerkt: door vice
  • 2 weken later...
Geplaatst:
hey,

Als je het nog altijd niet weet, of als iemand anders het wil weten, je moet de knop R2 gebruiken voor te schakelen.

gta-freak2 :cya:

• 2 weken later...

Je moet idd L2 en R2 gebruiken om te schakelen, sturen hoeft niet, alleen een kleine tik tegen de linker analog om van baanvak te wisslen om auto's en obstakels te vermijden.

verder:

In het midden van het beeld zie je een balletje.

Die is Rood en als die groen word dan moet je opschakelen.

Als je dat is gelukt staat er 'Perfect Shift'

Helemaal links zie je de toerenteller meter.

Daar kun je ook zien wanneer je moet opschakelen.

EDIT: sorry, vergeten datum te checken!

Bewerkt: door Big Boss
  • 2 maanden later...

voor de PC spelers die hier ook problemen mee hebben, Standaard zit opschakelen op A en terug op Z,en achteruit gaat gewoon met pijltje naar beneden (wat ik trouwens er vreemd vind)

Bewerkt: door DJ Vincento

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...