Matiscus Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ik heb een auto uit gta3 in vc willen zetten. de dff werkt goed maar ik zie geen textures. Wat kan ik daar aandoen? Zonder de auto ernieuw te texturen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je opent de nieuwste TXD Workshop, en opent, de auto texture, je gaat naar de rechste hoek onder, en zet hem daar op VC, dan ga je naar Image->Comress all Images, en je Saved hem weer, Je doet dit allemaal om dat jij GTA3 texture files gebruikt in VC, en dan zie je ze inderdaad niet Veel Succes Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Als ik de auto in gta3.img tool wil zetten. Krijg ik altijd nen error. 'File is to big'. Weet iemand dit? Reageren
Wauzie Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Delete eerst de oude file en voeg dan pas de nieuwe toe ipv vervangen. Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Dat is me gelukt model staat ernu in. Maar het is grijs. In plaats van donker rood. De carcols staan ook goed. En de txd is de zelfde gebleven wat kan ik er aan doen? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Zie mijn post Anders kan ej ze altijd porberen een andere Carcol kleur te geven en kijken of dat werk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.