SWYV Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Wie kan dat? Ik ken hier bijna niemand kun jij engels? anders eenss vragen aan iemand vanop gtaforums.c als jij wilt ga ik je PM sturen met een ander gtaforum waar heeel veel modders aldus ook converters nja ik kan me daar niet vragen want ik kan geen engels Reageren
ikt Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik wel. Joepie! Stuur me maar een pm (Hoe stuur je eigenlijk een pm?) Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik wel. Joepie! Stuur me maar een pm (Hoe stuur je eigenlijk een pm?) LOL, rechts onderin, onder je avatar zit het knop je PM. Als je daarop klik stuur je een PM naar iemand . Reageren
ikt Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik wel. Joepie! Stuur me maar een pm (Hoe stuur je eigenlijk een pm?) LOL, rechts onderin, onder je avatar zit het knop je PM. Als je daarop klik stuur je een PM naar iemand . bedankt, dat wist deze noob nog niet Reageren
Big-Bear Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Dit is heel erg moeilijk om Cars te converteren van VC naar SA, namelijk niet dezelfde DFF files, je hebt vaak genoeg een error, en je zit met Wiel groottes en zo, bij auto's is dit dus een rot klusje, bijvoorbeeld met zelf gemaakt gebouwen, is dit weer minder moeilijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.