Jump to content

The Game

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie kan mij wat vertellen over the Game.

Ik weet wel van G-Unot etc.

Maar over Compton? Da's toch een plaats enzo.

The Blackwallstreet en WestSide?

Geplaatst:

Nee, fout geraden, het gaat hier niet over Amerika maar over Calfornia, en dan meerdendeels het Coast gedeelte, vandaar Westcoast, en Eastcoast, Brooklyn is het middelpunt van de Coast's, hier zijn er dan ook veel problemen

Ook komen er veel porblemen door de beide Side's, waarpnder vermoorde Rappers, hierdoor is The Notorius B.I.G ook door vermoord, (eigenlijk vanwege de haat op de dood van 2Pac)

De Westside is de laastete tijd het populairst, vanwege de vele goede, en bekende Rappers

Ik hoop dat je nu genoeg info hebt, dit is zo een beetje wat ik weet van de Westside en Eastside ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Inderdaad , uit California komen etc ( NWA enz ) de beste rappers .

En ook delen van NY vb ( Queens , Bronx).

Bewerkt: door Cedar Block Piru Blood
  • 3 weken later...
Geplaatst:
Nee, fout geraden, het gaat hier niet over Amerika maar over Calfornia, en dan meerdendeels het Coast gedeelte, vandaar Westcoast, en Eastcoast, Brooklyn is het middelpunt van de Coast's, hier zijn er dan ook veel problemen

Ook komen er veel porblemen door de beide Side's, waarpnder vermoorde Rappers, hierdoor is The Notorius B.I.G ook door vermoord, (eigenlijk vanwege de haat op de dood van 2Pac)

De Westside is de laastete tijd het populairst, vanwege de vele goede, en bekende Rappers

Ik hoop dat je nu genoeg info hebt, dit is zo een beetje wat ik weet van de Westside en Eastside ;)

nee hoorz LA of Californie is westside en NewYork is east

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...