Freestyle Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Wie kan mij wat vertellen over the Game. Ik weet wel van G-Unot etc. Maar over Compton? Da's toch een plaats enzo. The Blackwallstreet en WestSide? Reageren
Slimm Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Compton is een grote achterbuurt, blackwallstreet is zijn label en Westside is de eeuwige strijd tussen East en West. Je heb Westside en Eastside die kanten maken vaak ruzie over wat er nou ook beter is... Reageren
Freestyle Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Wat is nou de Westside? Dat is toch het westen van de V.S.? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Nee, fout geraden, het gaat hier niet over Amerika maar over Calfornia, en dan meerdendeels het Coast gedeelte, vandaar Westcoast, en Eastcoast, Brooklyn is het middelpunt van de Coast's, hier zijn er dan ook veel problemen Ook komen er veel porblemen door de beide Side's, waarpnder vermoorde Rappers, hierdoor is The Notorius B.I.G ook door vermoord, (eigenlijk vanwege de haat op de dood van 2Pac) De Westside is de laastete tijd het populairst, vanwege de vele goede, en bekende Rappers Ik hoop dat je nu genoeg info hebt, dit is zo een beetje wat ik weet van de Westside en Eastside Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Inderdaad , uit California komen etc ( NWA enz ) de beste rappers . En ook delen van NY vb ( Queens , Bronx). Bewerkt: 23 november 2005 door Cedar Block Piru Blood Reageren
Freestyle Geplaatst: 12 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 december 2005 Oke, thanks Reageren
Mpp Geplaatst: 18 december 2005 Rapport Geplaatst: 18 december 2005 Nee, fout geraden, het gaat hier niet over Amerika maar over Calfornia, en dan meerdendeels het Coast gedeelte, vandaar Westcoast, en Eastcoast, Brooklyn is het middelpunt van de Coast's, hier zijn er dan ook veel problemenOok komen er veel porblemen door de beide Side's, waarpnder vermoorde Rappers, hierdoor is The Notorius B.I.G ook door vermoord, (eigenlijk vanwege de haat op de dood van 2Pac) De Westside is de laastete tijd het populairst, vanwege de vele goede, en bekende Rappers Ik hoop dat je nu genoeg info hebt, dit is zo een beetje wat ik weet van de Westside en Eastside nee hoorz LA of Californie is westside en NewYork is east Reageren
Cedar Block Piru Blood Geplaatst: 20 december 2005 Rapport Geplaatst: 20 december 2005 Dat zegt hij Reageren
Mpp Geplaatst: 25 december 2005 Rapport Geplaatst: 25 december 2005 srry niet goed gelezen ik heb er een korte samenvatting van gemaakt Reageren
Michaell Geplaatst: 30 december 2005 Rapport Geplaatst: 30 december 2005 Heeft hij eigenlijk nog steeds ruzie met 50 cent ? (Curtis Jackson) Reageren
Freestyle Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Ik denk het wel, alleen had ik laatst gehoord dat hij het wou bij leggen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.