Thabit Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) De Invisionfree HelpDesk wordt geproduceerd door: Thabit Nieuws Ik zoek nog iemand om mij mee te helpen, voor contact: stuur een PM De Invisionfree HelpDesk (IFHD) is een Nederlandse uitleg over hoe je een Invisionfree forum goed en mooi kan maken. Handige Links: Invisionfree.com De link náár Inivisionfree Invisionfree SkinZone Een help en skin forum voor Invisionfree EvoGFX Ook enkele goede skins voor Invisionfree Inhoud - Registreren - .. - .. Registreren Klik op de 'registreren' voor het plaatje Board Name De naam van je forum. Stel je neemt de naam 'gtaforum', krijg je de url: s*.inivisionfree.com/gtaforum * = Het cijfer van de server, bijvoorbeeld: s14 Username Je naam van jou op je forum, zoals ik Thabit doe. Category De categorie van je forum, klik erop om alle categorieën te zien. Password Het passwoord van jou op je forum, deze geldt ook bij het inloggen in de Admin CP. - Password verify, je moet je password precies gelijk typen als die daarboven Email-Adress Dit moet een echt email adres zijn. Op dit email adres komen alle meldingen binnen The Terms of Service (T.O.S) Deze kan je doorlezen om je rechten te weten. Je moet het vakje aanvinken waar achter staat: I have read and agree to the Terms of Service and the Terms of Use, anders lukt het niet te registreren Dit was slechts het eerste deel, meer komt nog, NIET POSTEN IN DIT TOPIC Bewerkt: 12 november 2005 door Thabit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.