Juju Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 t gaat zo: iedere 2 weken stel ik een nieuwe vraag, je moet kiezen uit 3 of 4, soms meer opties dit is de eerste: wat is je favo personage? 1. Catalina 2. Ryder 3. Sweet 4. Caesar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gammie_ Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Ik kies 3 Sweet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Le MrG Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 1. Catalina 2.Sweet 3.Ryder 4.Caesar In die volgorde Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Zo zou ik ze zetten. 1. Catalina 2. Sweet 3. Ceasar 4. Ryder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj_sucks Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 ik kies voor Rhyder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) ik kies trouwens ook voor ryder, omdat hij heel grappig is en heel gangsta o ja en zeg trouwens ook waarom je dat zo vind en zeg aub maar eentje en geen top4 ofzo Bewerkt: 12 november 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koopa Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 Ik ga voor Ceaser. Ik hou wel van straat racen, en Ceaser volgens mij ook! BTW: Ik vind zijn accentje ook geinig! (Mexicaans) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 november 2005 In het spel vind ik Sweet het best, hij is een eerlijke vriend/member. Ryder en Big Smoke vind ik heel erg gemene mensen. Ceaser is een leuke jongen die allemaal auto-dingen voor je organiseert. Ruurd31.. :'D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 18 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 november 2005 ik vind catalina ook wel grappig met r "balls castreren" enzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juju Geplaatst: 26 november 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) nieuw onderwerp: wat is je favo land waar je missies hebt gedaan? je mag er 2 kiezen 1. Los Santos (de Return to Los Santos missies tellen hier ook bij) 2. Badlands 3. San Fierro 4. Desert 5. Las Venturas ik vond de Badlands missies t leukst en de Los Santos missies, omdat k 't gewoon leuk vond om zo te touren met Catalina in de Middle of Nowhere Bewerkt: 26 november 2005 door italia_juju Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fireman Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 San Fierro had de beste missies op de RC missies na dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Piet-Herr Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 Vanaf "teh desert" waren de leukste missies t/m de laatste van Las Venturas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 Ik vind ook de desert missies het leukst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cj_sucks Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 ik ben nog maar in LS ik vindt niet dat daar egt leuke missies zijn, kvind alleen wrong side of the tracks wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 26 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2005 (bewerkt) Las Venturas heeft gewoonweg de beste missies... Freefall, St. Marks Bistro, Breaking The bank at Caligula's. Bewerkt: 26 november 2005 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.