the master gamer Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 heej weten een van jullie mischien wanneer in de las venturas bowl de crosmoterrace is,, en niet dat je die corona's moet pakken Reageren
GTA_addict Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Volgens mij ligt het aan de dag dat je er bent. Probeer het eens zou ik zeggen Bewerkt: 13 november 2005 door GTA_addict Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Die motorrace noemt Dirt Track. Je kan die enkel spelen in het Las Venturas Stadium op Woensdagen en Maandagen. Alle andere dagen is het Kickstart, dus met de corona's. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Dat is een stadium evenement. Eerst moet je die race halen voordat je die met die carona's moet doen (dat had ik). Je kunt pas de stadium evenement doen als je in Las Venturas komt. Dat stadium evenement ligt in het westen van Las Venturas of links op de kaart, je herkent het aan het bekertje op je kaart/radar. Veel succes ermee, Ruurd31.. :'D *Edit: Dizee was me voor Bewerkt: 13 november 2005 door ruurd31 Reageren
the master gamer Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 thanx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.