Matiscus Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb een gedownloade boot. Ik wil hem installeren met IMG-TOOL 2.0 Maar hij zegt steeds 'error file to big' Kan iemand me helpen? Het is voor vice city. Reageren
Rick_Mense Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Doe je gewoon steeds: commands> add> boot.dff ( en txd ) Ik heb ook is een keer zoiets gehad, zoek de oude file en DELETE hem dus niet replacen. Als je hem dan gedelete hebt, doe je commands> add> boot.dff ( en txd ) Dan moet hij als het goed is wel werken. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 De oplossing voor dit probleem heeft Rick_mense je al gegeven . De verklaring ervoor geef ik je... Als de standaart file van Sa bijvoorbeeld 36kb is, en je wilt het replacen voor een 87kb file geeft hij error omdat het verschil ´te´ groot is. Dit gebeurdt geloof ik ook als je een file wilt replacen voor een kleinere. Bradley H, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.