Jump to content

Hidden Faces

Recommended Posts

Geplaatst:

Iederen zit hier wel te zueren dat Hidden Face's verwijderen ontzettend veel werk is, maar dan is GTAForum opstarten ook mega veel werk. Wat doe je namelijk, je kijkt bij tools en je drukt op Remove Hidden Face's! :Y

Geplaatst:

Zullen we verder praten wanneer je dat gedaan hebt met een complete map? ;)

(Of, als je het risico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus)

@ MrKooKie: Hidden faces zijn verborgen tiles in een GTA2 map. Deze moeten verwijderd worden om je map zo optimaal mogelijk te laten werken.

Geplaatst:

Euh, tja, ik had nog geen overhangende tiles in m'n toekomstige multiplay map dus... :bier:

Trouwens, nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? :?

Geplaatst:
(Of, als je het ricico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus)

Hoeft niet. Als je 'No HSR' aanklikt op een surface naar keuze, zal deze niet verwijderd worden bij 'Remove Hidden Faces'.

Geplaatst:

Ahum!

Nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? :?:engel:

Geplaatst:

je export de gewenste tile uit bil.sty, dan krijg je een bmp'tje. Die je vervolgens weer import in wil.sty (wel backuppen). En dan moet je nog 'zooien' met het palet (werkelijk geen idee). En voilá

Geplaatst:
Zullen we verder praten wanneer je dat gedaan hebt met een complete map? ;)

(Of, als je het ricico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus)

@ MrKooKie: Hidden faces zijn verborgen tiles in een GTA2 map. Deze moeten verwijderd worden om je map zo optimaal mogelijk te laten werken.

wat zijn 'tiles' :?

Geplaatst:

Tiles zijn textures, bijvoorbeeld een raam, of een weg, of een pad, of gras, enz. Maar...

Nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? En hoe moet dat met dat Palet ofzo dan? :?

Geplaatst:

Ja da pallet is lastig. Ik klik altij eerst op No als de sty-editor die vraag steld en bij dat pallet op cancel, maar ik denk ni dat da de beste manier is want ik krijg meestal een totaal verknoeide tile :N .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...