need my speed Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Iederen zit hier wel te zueren dat Hidden Face's verwijderen ontzettend veel werk is, maar dan is GTAForum opstarten ook mega veel werk. Wat doe je namelijk, je kijkt bij tools en je drukt op Remove Hidden Face's! Reageren
MrKooKie Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Waar heb je het over? Welke verborgen gezaichten? Wat heeft dat met GTA2 te maken? Reageren
Lantyz Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Zullen we verder praten wanneer je dat gedaan hebt met een complete map? (Of, als je het risico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus) @ MrKooKie: Hidden faces zijn verborgen tiles in een GTA2 map. Deze moeten verwijderd worden om je map zo optimaal mogelijk te laten werken. Reageren
need my speed Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Euh, tja, ik had nog geen overhangende tiles in m'n toekomstige multiplay map dus... Trouwens, nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? Reageren
Daedalus Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (Of, als je het ricico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus) Hoeft niet. Als je 'No HSR' aanklikt op een surface naar keuze, zal deze niet verwijderd worden bij 'Remove Hidden Faces'. Reageren
need my speed Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ahum! Nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? Reageren
Lakser_u Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 je export de gewenste tile uit bil.sty, dan krijg je een bmp'tje. Die je vervolgens weer import in wil.sty (wel backuppen). En dan moet je nog 'zooien' met het palet (werkelijk geen idee). En voilá Reageren
need my speed Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Hoe moet dat met die Palet ofzo dan? Reageren
VforV Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Zullen we verder praten wanneer je dat gedaan hebt met een complete map? (Of, als je het ricico maar liever niet neemt: Die functie verwijdert ook tiles onder overhangende tiles zoals bruggen. Behoorlijk onhandig, dus) @ MrKooKie: Hidden faces zijn verborgen tiles in een GTA2 map. Deze moeten verwijderd worden om je map zo optimaal mogelijk te laten werken. wat zijn 'tiles' Reageren
need my speed Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Tiles zijn textures, bijvoorbeeld een raam, of een weg, of een pad, of gras, enz. Maar... Nu wil ik een stuk Redneck gebied maken maar ik heb alleen tiles van level 1, en ja, ik heb de Sty Editor, maar hoe zorg je er voor dat je de tiles hebt van dat Redneck gebied (zoals het Mobile RV Park en The O Banjo)? En hoe moet dat met dat Palet ofzo dan? Reageren
scorpia Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ja da pallet is lastig. Ik klik altij eerst op No als de sty-editor die vraag steld en bij dat pallet op cancel, maar ik denk ni dat da de beste manier is want ik krijg meestal een totaal verknoeide tile . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.