nevland! Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Kan iemand mij tips geven.. ik weet het tweede keer vandaag.. Ik wil ze het liefst zelf halen.. maar deze begrijp ik niet. Er staat dat ik G of H moet drukken.. dat doe ik maar er gebeurt helemaal niks noppes nada... doe ik het verkeerd?, en wat kan ik eraan doen? Reageren
Damos Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 je koet richten op gv gang leden en dan op gh drukken Reageren
cj_sucks Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 je moet gewoon al die ballas lui neerknallen en kane ook Reageren
Dizzee Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Door op G te drukken laat je je gangmembers je volgen en door op H te drukken beveel je ze om op een plaats te blijven staan. Maar daar moet je je niet teveel van aantrekken, het belangrijkste is dat jij het overleeft en Sweet. Je gang mag gewoon doodgaan. Je schiet gewoon elke balla neer op het kerkhof en Kane(met een rood pijltje boven zijn hoofd) Je kan voor de missiebeschrijving ook nog altijd op wikiGTA kijken; klik Reageren
Damos Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 En haal je hem nog niet een svegame aanvraag doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.