AOSY86 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 He allemaal ik had een vraagje : Hoe bestuur je die jet vliegtuig (van die leger) ik kan wel vliegen maar nie snel ! met welke knop kun je sneller vliegen ? Reageren
julian_vk397 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 door je landingsgestel in te klappen. en dat is volgens mij de enige mogelijkheid Reageren
Jowx Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) He allemaal ik had een vraagje : Hoe bestuur je die jet vliegtuig (van die leger) ik kan wel vliegen maar nie snel ! met welke knop kun je sneller vliegen ? Met deze knoppen: Met de ps2: R3 een tijdje naar voren houden. Met de PC: 8 op je numpad een tijdje ingedrukt houden. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ps: Dat vliegtuig heet de Hydra. Bewerkt: 12 november 2005 door jowx Reageren
AOSY86 Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 He allemaal ik had een vraagje : Hoe bestuur je die jet vliegtuig (van die leger) ik kan wel vliegen maar nie snel ! met welke knop kun je sneller vliegen ? Met deze knoppen: Met de ps2: R3 een tijdje naar voren houden. Met de PC: 8 op je numpad een tijdje ingedrukt houden. Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ps: Dat vliegtuig heet de Hydra. thanx allemaal Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.