love the gang Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Hallo, Weten jullie soms hoe ik een replay kan doen op mijn ps2 (van GTA San Andreas)? ps het is heel lang geleden dat ik hier op dit forum was, chic vernieuwd! Reageren
Upstream Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) F1 drukken, en nee het is niet vernieuwd. Het forum is gehacked en nu is de skin er niet meer EDIT: sorry, zie net dat je voor de ps2 bedoelde Bewerkt: 12 november 2005 door DMWTM30 Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Voor de PS2 kan je helaas geen Replay doen. Reageren
love the gang Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Jammer :'( Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Wel zou je de tv aan kunnen sluiten op je computer. Met speciale software kun je dan het beeld van je tv ontvangen op je pc, en dan bekijken, bewerken of opslaan. Ook kun je zo screenshots maken. Maar het is een redelijk karwei om dat te doen, en ik zou er niet aan beginnen als je de benodigde spullen niet in huis hebt. Reageren
love the gang Geplaatst: 19 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2005 Daarvoor zal ik mijn neef moeten gaan halen Alvast Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.