sirsmokealot Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 die kut missie lukt voor geen meter kan ieman even stap voor stap vertelle wat ik moet doen aub!! Reageren
julian_vk397 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) hallo je moet zoveel mogelijk over het water vliegen zo kan het geen probleem zijn succes! edit: je had ook de zoekfuctie kunnen gebruiken Bewerkt: 12 november 2005 door julian_vk397 Reageren
Giorgo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 N.O.E. Daar staat alle uitleg. Maar als het echt niet lukt en je ehtb de PC-versie kan je je savegame hier zetten. >>>KLIK<<<. Reageren
GrandTheftMart Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik heb ok een probleem met NOE, dus zet hem hier maar neer. Hoe kan ik het vliegtuig draaien vanuit de hangaar? Want het lukt mij dus niet eens fatsoenlijk op te stijgen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Een vliegtuig draaien in de Hangar gaat moeilijk, je kunt wel met heel weinig gas gaan rondrijden je stuurt met Q en E dan kun je een klein beetje draaien. Je kunt ook gewoon achteruit of vooruit rijden. Dat opstijgen is niet moeilijk, je kunt met de vliegschool oefenen. Je geeft vanaf de startbaan gewoon de hele tijd gas en dan stijgt hij vanzelf op. Als je veel snelheid hebt druk je op 2 dan gaan de wielen in, en kun je makkelijk vliegen. Ruurd31.. :'D Reageren
Timmet Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Die missie lukt me de 2de keer. Gewoon over het water vliegen en het lukt je wel. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.