Juju Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Ik ben een new game begonnen waar ik leef zoals een gewone man, maar ik moet werk hebben, ik ben de taxi missies aan haat doen, maar kwil dat niet meer hebben jullie tips wat ik kan doen? en waarom? Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je kunt naast Taxichauffeur deze beroepen doen: Politie Ziekenwagenchauffeur Pizzaboer Auto's van mensen wegzetten bij Hotel - Dit kan pas na een bepaalde missie op San Fierro. En zo heb je er nog wel een paar. Succes met je baantje, meneer! Reageren
camedia Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 ik zou pimpen doen daar krijg je veel geld voor je moet het doen in de broadway Reageren
Juju Geplaatst: 12 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 november 2005 kun je wat tips geven voor de ziekenwagenchauffeur? Reageren
Froodooo Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Als ziekenhuischauffeur (ParaMedic Missies) moet je mensen ophalen die een 'ongeluk' hebben gehad. Je moet in totaal 12 levels doorlopen. In level 1 heb je 1 persoon, in leven 2 heb je 2 personen enzovoorts. Als je alle levels hebt gedaan, krijg je 150 health. Reageren
stoffel Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 kun je wat tips geven voor de ziekenwagenchauffeur? doe ze in angle pine ( daar gaat dat het simpelste) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Maar die paramedic missies kun je beter in een klein stadje doen, dat is veel makkelijker. Maar je hebt natuurlijk ook nog de firefighter missies. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Zoals al gezegt is, moet je die missies in Angel Pine doen. Dat is klein, zodat je overal snel kan zijn. Verder is het ook erg rustig. Je moet verder weten dat de missie meteen verloren is als ook maar 1 gewonde het niet haalt. Ook al is het de laatste van de laatste ronde. Je moet weer vanaf het begin overnieuw doen. Verder krijg je op het begin 1 gewonde op te halen. Enkele ronde's later moet je er twee doen, en op het eind moet je drie gewonden tegelijk vervoeren. Ook moet je ervoor zorgen dat je auto heel blijft. Als hij ontploft is het afgelopen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 (bewerkt) Als je niet weet waar Angel Pine ligt (onder Mount Chilliad) heb ik hier een fotootje voor je: Bij de stip is het ziekenhuisje. Als je nog meer tips voor dat "werk" moet hebben kijk hier: Hier (klik). Je kunt ook Courier worden he, dan kun je courier op een fiets worden (in LS), op een Pizzascootertje (in LV) of op een ouderwetse moter (in SF). Ruurd31.. :'D Bewerkt: 12 november 2005 door ruurd31 Reageren
Juju Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) ok bedankt, maar ik denk dat ik de Paramedic missies in Montgomery ga doen, t is heel klein en er ligt n ziekenhuis. maar ik kan ook de pimpingmissies doen. de vigliant doe ik niet want dan moet je steeds weer wapens kopen. ik heb de paramedic missies gehaald, in Angel Pine is t super makkelijk. ik ga nu de pimp missies doen denk ik Bewerkt: 13 november 2005 door italia_juju Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Veel succes, je kunt ook trucking missies doen. Daar verdien je met rijden (soms met of zonder politie) geld! Ruurd31.. :'D Klopt wat jij zei in Montgomery zit ook een klein ziekenhuisje, maar ik weet niet of hij hetzelfde is als de Angel Pine (even makkelijk in een klein dorpje). Reageren
nick Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Je kunt ook trein missie's doen,dan moet je steeds naar een station rijden binnen de tijd. Heb je van LS naar SF en dan naar LV gehad een rondje, dus heb je een level gedaan. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Of gaan werken voor Zero, dan moet je busjes opblazen. Dan moet je eerst wel de Zero missies gehaald hebben. Met de trein heb je in Las Venturas en Los Santos 2 stationen. Veel succes, Ruurd31.. :'D Reageren
Juju Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 @Nick: met de trein missies verdien je niet echt veel @ruurd: ik vind de zero-missies heel moeilijk, vooral als je niet cheat (zoals ik) waar kun je een broadway krijgen? Reageren
nick Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Een broadway rijdt gewoon op de weg rond het is een cabrio. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.