Juice Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Wie wil voor mij dit plaatje uitsnijden zodat hij gewoon op een achtergrond kan. Want hij staat wel bij renders maar als ik hem dan plak bij paint krijg zo'n rare rand er om heen. alvast bedankt Juice Reageren
Gino Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Daarom moet je ook geen paint gebruiken .. Het is daar helemaal niet voor om zulke dingen allemaal te doen maar om gewoon een beetje te kleuren Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Juice, Misschien kan je dit hier vragen. >>>KLIK<<< Het is wel een engelse site, en je moet je je natuurlijk even regristeren. Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Ik doe hem nu wel even voor je. Ik edit als ik klaar ben. Edit Hier is je plaatje: Link. Veel plezier ermee! Bewerkt: 14 november 2005 door Froodooo Reageren
Juice Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Heel erg bedankt! Reageren
Froop Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Froodooo, heb je dat met de magic wand tool gedaan? Er zit namelijk een inham in haar linker borst en rondom het haar zie ik allemaal hakken. Reageren
The Mafia Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Froodooo, heb je dat met de magic wand tool gedaan?Er zit namelijk een inham in haar linker borst en rondom het haar zie ik allemaal hakken. Ja en bij haar arm ook. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.