Jump to content

Basketbal veldje ondekt!

Recommended Posts

Geplaatst:

Gevonden:

Ik heb een nieuw basketbal veldje ondekt, maar er ligt geen basketbal. Zou hij er gewoonlijk wel moeten liggen? Bij mij op andere plaatsen liggen nog wel basketballen en ik heb niet gesaved in Madd Dogg Mansion.

Bij het huis van Big Smoke is ook een basketbal net, maar er ligt geen basketbal bij is dat logisch?

gallery212uf.th.jpg

Het lijkt mij vrij logisch dat hier geen basketbal ligt. Maar ligt er bij jullie wel 1?

Ik ga nu naar bed, iedereen lekker slapen! Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Hier is niets bijzonders aan.

Zo vind je ook veel ringen in LV in de wijk van Millie.

Door modden krijg je daar wel een basketball maar dat is gewoon wat opvulling want in Real Life zie je in amerika ook veel zulke ringen hangen.

Maar toch goed opgemerkst.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is gewoon decoratie waar je niks mee kan. :cab:

In het echt zie je ook vaak basketbal velden zonder basketbal

EDIT: giorgo was me voor

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

ik vind het trouwens jammer dat je zo'n basketbal niet kan mee nemen en bijv op iemand gooien/in een andere basket gooien.

kan dat wel bij een mod? :?

COMMANDO

Geplaatst:

Dat was allang bekend, maar dat is toch geen basketball veld, het is gewoon een basket die aan een garage hangt. Er zijn nog veel meer huizen waar baskets hangen. Het is wel jammer dat je geen basketball meer kan gebruiken als je gesaved heb bij Madd dogs Mansion. :-(

Geplaatst:

Dat had ik allang gelezen hoor, en dat van Madd Dogg Mansion wist ik ook! Maar ik dacht eerst dat bij alle veldjes basketballen lagen, maar achteraf is dat blijkbaar niet zo.

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:
WELKOM :bier:

Laat zulke reacties de volgende keer.

Dit kan je ook via PB doen.

Ja, zoals Giorgo al zei zijn er in de wijk waar Mille woont ook veel van deze ringen te vinden.

Geplaatst:
Hier is niets bijzonders aan.

Zo vind je ook veel ringen in LV in de wijk van Millie.

Door modden krijg je daar wel een basketball maar dat is gewoon wat opvulling want in Real Life zie je in amerika ook veel zulke ringen hangen.

Maar toch goed opgemerkst.

Inderdaad zoals dit een typisch amerikaans iets is bestaat dat ook mer de amerikaanse vlaggen.

Een gewone amerikaanse gewoonte dus.

Geplaatst:

wat heeft et voor nut om dit te melden,? ik gok dat er ongeveer 20 baketbsal veldjes zijn, en die basketballen gaan weg als je 1 keer hebt gesave bij die maddog, je kan dan nooit meer basketballen..dus das ook logies

Geplaatst:

Nee Idd Er Ligt geen bal

maar wat wel leuk is dat je aan de ring kan hangen dat is wel funny

en als je gaat klimmen kom je in het netje te staan, Verder Suc6 ermee

Greetz :cya:

Een Basketballer :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...