martijn646 Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 die missie na jump en stop lukt me nie Kan iemand zeggen welke toesten ik nodig heb of tips geven Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 12 november 2005 Rapport Geplaatst: 12 november 2005 Je moet linker analog een klein stukje naar voren duwen. Veel suc6 nog. Reageren
martijn646 Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ik speel op de pc Reageren
Barcelona Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Je moet de pijl die naar boven wijst bij de rechterkant van je computer indrukken en ik bedoel dus niet helemaal aan de rechterkant van je computer maar die 4 toetsen die naar beneden,rechts,links en boven ziet en je moet ook W ingedrukt houden en Doet dit net zolang tot dat je er bent en dan moet je stoppen. Succes er mee! En als je de missie echt niet lukt moet je je savegame uploaden en in dit Subforum zetten en dan kan iemand anders het voor je doen maar leest wel eerst de regels.klik Bewerkt: 13 november 2005 door Barcelona Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.