gta_rulez Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 De game awards zijn nog niet op tv geweest. Het wordt komende zaterdag 19 november uitgezonden op TMF. Reageren
Pietje II Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Gta San Andreas, is echt het beste spel van de wereld. Na alle vele kritiek over die sex-scenes, heeft het spel zich toch nog goed gehouden!! Ik speel het voor de 3de keer, en ben nu in Badlands. Ik ken elke missie goed, maar ik vind het nog steeds een super spel! Zo hoort het bij een spel. Ruurd31.. :'D Ik ben hem toevallig ookal voor de derde keer hem aan het spelen... En ik vind het ook nog steeds een fantastisch spel! Ik heb nog steeds net zoveel zin om SA te spelen als toen dat ik het spel nog maar net had! Als je zo'n gevoel nog steeds hebt bij een spel, is het gewoon één van de beste spellen die er is. En dat is SA gewoon ook! Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Gefeliciteerd Rockstar met het behalen van een TMF award voor beste game, jullie hebben het verdiend al hoewel ik ook Gran Turismo 4 een van de betere games vind. Maar goed niet iedereen kan die prijs winnen natuurlijk. Reageren
Goliat Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Gta San Andreas, is echt het beste spel van de wereld. Na alle vele kritiek over die sex-scenes, heeft het spel zich toch nog goed gehouden!! Ik speel het voor de 3de keer, en ben nu in Badlands. Ik ken elke missie goed, maar ik vind het nog steeds een super spel! Zo hoort het bij een spel. Ruurd31.. :'D Ik ben hem toevallig ookal voor de derde keer hem aan het spelen... En ik vind het ook nog steeds een fantastisch spel! Ik heb nog steeds net zoveel zin om SA te spelen als toen dat ik het spel nog maar net had! Als je zo'n gevoel nog steeds hebt bij een spel, is het gewoon één van de beste spellen die er is. En dat is SA gewoon ook! maar VC is wel beter :D Reageren
Upstream Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik ga zeker wel kijken 19de. Misschien was het wel te verwachten dat gta ging winnen Ik ben hem toevallig ookal voor de derde keer hem aan het spelen... En ik vind het ook nog steeds een fantastisch spel! Ik heb nog steeds net zoveel zin om SA te spelen als toen dat ik het spel nog maar net had! Als je zo'n gevoel nog steeds hebt bij een spel, is het gewoon één van de beste spellen die er is. En dat is SA gewoon ook! maar VC is wel beter :D Droom jij lekker verder . Reageren
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Dat is volkomen juist. Ik vind persoonlijk GTA San Andreas de beste game ooit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.