Jump to content

vigilante missies

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb gezocht in t forum met de zoekfunctie maar kom niet echt verder. Hoe kan ik t beste de vigilainte missie doen? Ik begreep met de Sherman Tank maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Ik ben nu overigens weer terug in mijn neighborhood en net de broer uit de gevangenis gehaald.

Geplaatst:
Ik heb gezocht in t forum met de zoekfunctie maar kom niet echt verder. Hoe kan ik t beste de vigilainte missie doen? Ik begreep met de Sherman Tank maar ik heb geen idee waar ik die kan vinden. Ik ben nu overigens weer terug in mijn neighborhood en net de broer uit de gevangenis gehaald.

Dat is gewoon de ''Rhino'' dan knal je iedereen neer.

Deze krijg je wanneer je 6 sterren hebt.

Of er zijn 2 methode's nl :

1 : Zet je politieauto even in een garage en doe de cheat '' Blow Up All Cars'' en ga terug even in je politievoertuig en ga zo verder...

2 : Zet je auto voor een Clucin' Bell en blijf 20 sec. erbinnen staan en ze gaan vanzelf dood de auto's.

Geplaatst:

Ik heb die politie-missies ook met de Rhino gedaan. Om die het makkelijkst te krijgen moet je even geduld hebben totdat je uiteindelijk het verlaten vliegveld hebt gekocht. Dit vliegveld ligt vlak naast een legerbasis en van tijd tot tijd staat de Rhino daar in een hangar. Ga er vanaf je vliegveld te voet, per auto of met een heli naar toe en land vlak naast de 3 grote barakken. Daar staat dat ding. Instappen en wegwezen. Let wel op: je hebt nu 5 sterren en dus schiet iedereen op je. Rij de tank terug naar je vliegveld en zet hem in de grote hangar neer. Terugrennen naar je save-gebouw, saven en klaar. De tank staat nu in je hangar. En nu kan je de politiemissies makkelijk halen. Schieten hoeft vaak niet eens, de auto van de "boef" aanrijden met je tank is vaak al genoeg. Zorg dat je op de weg blijft en niet op je kop komt te liggen en eigenlijk is het een fluitje van een cent zo. Succes :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, met een Hunter kun je het het best doen. Samen met de Rhino (tank). Je drukt op 2 en je pakt de boeven. Met de Hunter kun je het beste de politie missies in de Dessert doen, dan heb je geen last van wolkenkrabbers enzovoort.

Met control (ctrl) kun je de machine gun gebruiken.

Met alt kun je rakketen afvuren.

Er zijn 12 levels als je de missie wilt halen, maar je kun wel tot de 25 levels gaan (of meer).

Veel succes verder, Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...