Chi Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Tussen de informatie die bekend is staat ook dat het breken van reclameborden ("Billboards") een optie is. Waarschijnlijk bedoelen ze het breken van reclameborden met de auto. Maar mijn vraag is: Zal het mogelijk zijn om met een BMX/Mountainbike door zo'n bord te kunnen? Of knal je misschien frontaal met je gezicht tegen het bord aan? :lol: Wat denken jullie? (Sorry, zieke geest) B) Reageren
liltuner Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 als je hard genoeg fiets misschien Reageren
Lantyz Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 Wat denken jullie? (Sorry, zieke geest) B) Hahahahahaha :lol: Ja, inderdaad, zieke geest Maar ja, het is niet echt realistisch, met de fiets door zo'n bord heen rossen. Waarschijnlijk niet. Of alleen als je met een noodgang van de berg af sjeest. Of als je door een auto aangereden wordt, dwars door zo'n bord heen. Reageren
Trax Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Als je over aanrijdingen begint. Oh, daar wil ik details van hebben ... Je fietst lekker naar een 'Homie', wordt aangereden, knalt tegen de vooruit, glas gebroken, ziekenauto komt je halen, en 3 dagen later wordt je wakker! Dat is pas realistisch.. Maarreh, ff on-topic: Als je een beetje hard rijdt, lijkt het me wel een mogelijkheid Reageren
Melchior Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Het is toch wel 18+ dus misschien kan het dat er ook mensen die ergens fataal tegenaan knallen en dus ook CJ, met hun kop door de gebroken ruit kunnen knallen. En misschien kunnen de mensen nu ook echt zicht bare verwondingen krijgen! Reageren
Tim14 Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 Ja dat ze met hun hoofd tegen het stuur aan liggen met een bebloedende kop maar ook bij luxe auto's dat je een airbag bij iemand ziet dat zou echt gaaf zijn Reageren
liltuner Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ja dat is wel gaaf ja,dan zie je ook een verschil tusse arm en rijk bijv bij een oude auto als je met je kop erdoor knalt dat die auto helemaal totalloss is en bij een rijke auto airbag Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2004 ik denk dat die Billboards makkelij omgaan van wat ik heb gelezen in de **(geen spam) denk ik dat je dan wel met grote snelheid moet aankomen, maar met de auto zal het zeker lukken!!! Reageren
Tim14 Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 mischien dat er wel een deuk in die reclamebord komt en als je met een auto er tegen aan gaat er gewoon helemaal door heen gaat Reageren
Chi Geplaatst: 10 augustus 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 mischien dat er wel een deuk in die reclamebord komt en als je met een auto er tegen aan gaat er gewoon helemaal door heen gaat Wuahah, een deuk in de vorm van CJ op z'n BMX, net als in die cartoons van Tom & Jerry.. :lol: Dat zou eigenlijk wel dikke humor zijn Maar verneukt het spel een beetje. Reageren
liltuner Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2004 kijk,als cj's fiets stukgaat en als je naar pay 'n spray gaat is dat wel realistisch. zeg eerlijk want we hebben al gezien dat er veel realistische effecten waren en dit is dan ook realistisch. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 Ik kon het zelf niet beter zeggen!!! Maar op sommige momenten denk ik net dat het een soort Obsessie (dat is het ook)voor ons aan het worden is! Hopelijk zit er ook eenm gepanserde BMX in!! zie je al die kogels afketsen op het staal van je fiets Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 ahhaha ja hetzelfde als een gepantserde cabriolet heel onnodig allemaal :lol: Reageren
The Outlaw Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2004 het is niet onnodig maar ik denk dat dat het spel wel wat leuker zou gaan maken Reageren
Q Dude Geplaatst: 12 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 12 augustus 2004 Als ik het me goed kan herinneren is het een paar weken geleden in Den Haag gedemostreed wat er ongeveer gebeurt. Er waren namelijk 2 jongens op een scooter op de vlucht voor de politie omdat ze iets gestolen hadden. Tijdens hun vluchtpoging hadden ze een bushokje niet zien staan en zijn hier dwars door heen gereden (flink opgevoerde scooter) Bijde zijn dood gegaan aan hun verwondingen. Dus als je van een berg af fiets in gta:sa en dan tegen een billboard aan knalt zal je er wel niet door heen gaan maar wel behoorlijk wat lichamelijke schade hebben zou wel vet zijn als er een deuk in kwam. Maar als je er zomaar tegen aan fiets denk ik niet dat er veel gebeurt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.