Jump to content

Nieuwe Date

Recommended Posts

Geplaatst:

hey gamers

Ik ben nu bezig met Helena Wankstein te playen en nu wil ze elke keer een stukje rond rijden. Het probleem dat ik heb is dat ik of te langzaam of te hard rij.

Heeft iemand enig idee hoe je kan zien hoe hard ik moet rijden of in wat voor voertuig ik haar mee moet nemen?

Greetzz Phil

Geplaatst:

Ik sleep haar meestal mee in haar eigen politiewagen. En je kan niet zien of je te hard rijdt. Gewoon even proberen en ik druk steeds even op gas zodat ik min over meer stotend rondrij (zoals een bejaarde van 105 zou rijden). Als ze roept dat je te hard rijdt druk je even niet op gas. Zolang de pleziermeter zich vult gaat het goed....(daar kan je het dus een beetje aan zien)

Geplaatst:

welke politie auto??

dit is die chick die bij de ammunation vind op het dak en haar dan bij die boerderij moet op halen.

Geplaatst:

Aha, ik dacht die polite-agente. Maakt niet uit, principe blijft hetzelfde. De pleziermeter in de gaten houden en je snelheid steeds blijven aanpassen aan haar wensen.

Geplaatst: (bewerkt)

In het begin is het een beetje aanvoelen hoe rap je mag rijden. Het is zoals schaap al zei; als er staat dat je te rap rijdt, laat je gas dan een beetje los. Dus een beetje 'schokkend' rondrijden. Ik reed gewoon met een willekeurig voertuig, rondjes op de velden rond haar huis.

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

zo'n dates zijn de gamakelijkste :D ik moest gaan dansen met die in de desert en moest naar de dansclub in san fierro en wou een binnenwegje pakken :D natuurlijk mijn limousine op z'n dak en ze heeft me gedumpt (voor die date) :N

Geplaatst:

Maakt het ook uit hoeveel sex-appeal je hebt als je je vriendin gaat afhalen?

Want iedere keer kwam er maar een halve milimeter bij: geslaagde dates !

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, er zal geen verschil zijn in het aantal % dat je bijkrijgt voor een geslaagde date.

Als je een zeer hoge sex-appeal hebt, zal je uiterlijk wel geen rol meer spelen ( fat, muscle,.. ) en zal ze direct naar bed met je willen. ;)

Bewerkt: door Dizzee

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...