Jump to content

100% save game aanvraag

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo heeft iemand een save game 100% uitgespeelt zonder cheats en een die ik via winzip kan zette in me GTA sa want op de site bij downloads staat er ook een maar die kan ik niet via winzip erin zetten en van dat winar snap ik helemaal niks van :?

Alvast bedankt :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik edit mijn post zo

KLik

druk op klik dan download je hem volgens mij is deze 200% zonder cheats

Bewerkt: door Shin Chan
Geplaatst:
Hallo heeft iemand een save game 100% uitgespeelt zonder cheats en een die ik via winzip kan zette in me GTA sa want op de site bij downloads staat er ook een maar die kan ik niet via winzip erin zetten en van dat winar snap ik helemaal niks van :?

Alvast bedankt :)

Ik denk dat dit zonder winzip is

Je weet hoe het moet hé? gwn in gta san andreas user files zette!

Hij is nie non cheated want ik had hem wel non cheated maar mijn broertje cheate er veel op ,

Maar daar heb je waarschijnlijk geen last van

Hier is ie :

Klik hier voor de Save game

Geplaatst:

ik weet wel hoe je hem in het spel meot zetten maar hoe krijg ik je link (tekst va save game) aangeklikt om hem in user files te zetten?

Heb net ondekt dat mijn pc aleen maar winar wilt doen als ik winzip aanklikt nergeert ie dat kunnen jullie mij vertellen hoe het dan meot via winar wat ik moet aanklikken om hem in sa te krijgen?

Als je savegame opent met Winrar, selecteer je de savegame.

Die zal in het blauw komen te staan, klik dan vanboven op Extract To

In de Categorie 'General' staat er een browser en helemaal vanboven Destination Path(...)

Daaronder vul je dus de bestemming van je savegame in, nl C:\Documents And Settings\*\Mijn Documenten\GTA San Andreas User Files\. Daarna zou je savegame in je spel moeten staan.

Hier heb je allesinds ook mijn 100% savegame zonder cheats. Ge-upload met rapidshare, dus moet je Winrar niet gebruiken. http://rapidshare.de/files/7184419/GTASAsf8.b.html

Veel plezier nog. :cya:

Bewerkt: door Dizzee
Geplaatst:

hoi,

Nu het eindelijk steets lukt om in winzip te komen krijg ik steets deze melding: filename of archive is not complete. Be sure to specify a filename. ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt niet.

Weten jullie een manier waardoor het wel lukt? Want eerst had ik deze problemen nooit.

Geplaatst:

Je kunt ook Winzip eraf halen, op Windows XP zit een auto-Winzip die het makkelijk maakt over het uitpakken. Als je dan het Winzip bestand opend geeft de PC hem uitgepakt en wel uit.

Ruurd31.. :'D

Over meer computerzaken kijk hier: Hier (klik).

Geplaatst:

hoi ik zoek ook naar een 100% file en ik heb van alles geprobeerd en ik kan het niet echt begrijpen dus kunnen jullie mij helpenjm

ga naar die site van Dizzee. scroll naar ondere en klik daar op free. Dan moet je even wachten (20 sec.) en dan kan je hem downloaden. Nu moet je dat gedownloaden bestand in je gta user files zetten. Die staat op: deze computer/mijn documenten/GTA San Andreas User Files/. Daar staan een paar bestanden die er zo heten: GTASAsf7.b. Dit is een save game. Die "7" in mijn voorbeeld staat voor het slot, of de plaats van je save game in het spel. die 7 kan je veranderen van GTASAsf1.b,GTASAsf2.b,GTASAsf3.b enzvoort to GTASAsf8.b. Kies er een die leeg is. Daar zet je het gedownloaden game in, en start gta op. Als het goed is staat hij nu gewoon tussen de save games.

Suc6 :)

Bewerkt: door DMWTM30
Geplaatst:

Als je naar www.gtagames.nl gaat en dan druk je op downloads dan SA Save Games dan komen er SaveGames te staan en daar zijn wel SaveGames van 100%!

Handig en snel, Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

jammer dat het niet mogenlijk is door 100%savefile voor ps2 nie mogenlijk is door die bestand met psp naar ps2 teversturen :/ zou gemakelijk zijn.

Geplaatst:

Dit gaat wel, maar dan heb je dre software nodig zoals: ARMAX sofwtware en een usb-stick.

Dan kan je het erheen writen.

Maar dan ben je al 75 euro kwijt.

Dus dan kan je nog beter de PC-versie kopen :bonk: .

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb wat met winar geklooit en het is me gelukt, Bednakt voor jullie hulp :puh::cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...