Jump to content

runes maken bij runescape ?

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi,

ik vraag me af hoe ik runes moet maken in runescape

ik heb al rune essence

maar hoe maak ik daar runes van

p.s. ik wil graag air runes maken

grt. spacerune

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Het is goed dat je al Rune Essence hebt want die heb je nodig.

Ten eerste heb je ook nog een Talisman nodig. Als je air runes wilt maken, dan heb je een Air Talisman nodig. Volgens mij laten de goblins in Lumbridge die vallen.

Runes Maken:

Neem 1 Air Talisman mee, en 27 Rune Essence, vlakbij Falador (Fally) vind je een Mysterious Stone (of zo iets) Selecteer je Talisman, en klik daarna op die Stone. :Y

Je word nu ergens heen getransporteerd, in het midden zie je Pilaren staan, je moet daar met je Rune Essence of Talisman (weet ik niet meer zo goed) op klikken!

PS: Die Stone staat vlakbij de East ingang van Fally!

Bewerkt: door Koopa
Geplaatst:
Hoi,

Het is goed dat je al Rune Essence hebt want die heb je nodig.

Ten eerste heb je ook nog een Talisman nodig. Als je air runes wilt maken, dan heb je een Air Talisman nodig. Volgens mij laten de goblins in Lumbridge die vallen.

Runes Maken:

Neem 1 Air Talisman mee, en 27 Rune Essence, vlakbij Falador (Fally) vind je een Mysterious Stone (of zo iets) Selecteer je Talisman, en klik daarna op die Stone. :Y

Je word nu ergens heen getransporteerd, in het midden zie je Pilaren staan, je moet daar met je Rune Essence of Talisman (weet ik niet meer zo goed) op klikken!

PS: Die Stone staat vlakbij de East ingang van Fally!

en haal zo snel mogelijk lvl 11 dan krijg je er 54 in plaats van 27

• 2 weken later...
  • 1 year later...
Geplaatst:

als je smitting,mining en je crafting hoog genoeg is en je hebt een air talisman dan kan je een air tiara maken dan kan je als je nog geen levl 11 bent dan kan je i.p.v. 27 runes 28 runes maken omdat je die talisman op je hoofd zet en je nu nog aleenmar op die mysterious stone hoeft te klikken.

enne suc6.

Rinaldootje :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...