Jump to content

Auto's waar kun je ze vinden en hoe zien ze er uit.


nick

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • nick

    9

  • Ruurd31

    5

  • Dizzee

    4

  • Barcelona

    3

Een Euros is een auto die hoort bij de Categorie Streetracers en hij komt niet veel voor in sanandreas maar bij mij komt je vaak deze auto in Lasventuras in de Strip tegen en daar kan je ook het beste naar andere streetcars zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben lang in LV geweest maar heb er nooit een gezien want ik heb in zonbeetje alle auto's gezeten maar er was er geen met de naam euros.Staat hij ook ergens geparkeerd misschien.

Alvast bedankt.

Andere leden mogen ook een vraag neerzetten hoor!

Bewerkt: door nick
Link to comment
Delen op andere websites

De euros staat geparkeerd bij de ingang van The Camel's Toe wanneer je bezig bent de import/Export van auto's in San Fierro. Als je met de 3de lijst auto's bezig bent moet je een euros naar het grote containerschip brengen en exporteren. Alleen dan zal de Euros op die plaats staan, na het leveren aan het vrachtschip zal hij daar niet meer staan, ook voor je met de 3de lijst bezig bent niet.

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Kun je hem wel in je garage zetten blijft hij er dan ook?

Want ik had dat eens met die racemotor ik zetten hem in de garage ik savede en toen ik de garage opendeed was ie weg. :?

Dat moet wel een bug geweest zijn, of je had al teveel auto's in je garage staan en dan bestaat de kans erin dat het voertuig dat je het laatste erin gezet hebt, verdwijnt...

Normaal blijft die Euros staan in je garage. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Kun je hem wel in je garage zetten blijft hij er dan ook?

Want ik had dat eens met die racemotor ik zetten hem in de garage ik savede en toen ik de garage opendeed was ie weg. :?

Dat kan inderdaad een keer gebeuren dat je auto opeens weg is en dat ik had ook soms gehad maar maak je maar geen zorgen en zet de auto maar gewoon in je garage en kijk dan het saven dat de auto er nog staat maar als je auto steeds weg is uit je garage dan kan het een bug zijn(Dat is een foutje in het spel) En dan is het enige mogelijkheid om nieuw game te starten.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Als je in een garage maar 2 voertuigen kunt zetten en je zet er 3 in dan verdwijt de laatste, zet je er 5 in terwijl er maar 4 in kunnen dan verwijt die ene ook weer. Zo gaat het telkens door!

Als je er te vele in zet dan dat er inkunnnen dan verwijden de laatste die te veel zijn!

Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...