Timmet Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik moet nog eventjes wachten tot ik die auto kan krijgen/zien Maar dat geduld heb ik wel Reageren
nick Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Ik heb de Euros een tijdje geleden naar de Bay in SF gereden. Nogmaals bedankt. Nick Reageren
Velaro Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Wie weet de Banshee staan ? Reageren
nick Geplaatst: 22 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Naast de sportschool(Cobra Marital Arts)in SF. Reageren
Enigma101 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 ik weet ook nog op het 2de land een bullet staan als ge over de "Golden Gate" rijd in de richting van SF en ge draait net voor de tunnel rechts af, en aan zo'n "Burger Shot" staat een Bullet geparkeerd !!! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hotknife staat toch nergens geparkeerd, of wel? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 (bewerkt) De Hotknife staat wel geparkeerd, hij wordt alleen geplaatst als je alles bij de autoschool op goud hebt. Voor de rest staat hij niet ergens vast geparkeerd waar je niets voor hoeft te doen. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 22 november 2005 door ruurd31 Reageren
Giorgo Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Hotknife staat toch nergens geparkeerd, of wel? Neen, De Hotknife staat alleen geparkeerd bij de Driving school als je daar alles goud haalt. Of als je de cheat Funtheme aanzet rijden ze rond, dan hebben ze ook hydralics). Reageren
cj_sucks Geplaatst: 22 november 2005 Rapport Geplaatst: 22 november 2005 Wie weet de Banshee staan ? ik heb er een in rodeo gezien Reageren
Giorgo Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Deze rijden erg vaak rond in SF de Banshee. Maar hier zijn enkele screens : De Banshee De Bullet Een zelf gemaakte map waar de locaties zijn. Bron : Giorgo . Bewerkt: 23 november 2005 door Giorgo Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Weet iemand ook waar dit voertuig staat? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Die staat nergens, je kunt hem alleen mee vliegen tijdens de vliegmissie in Las Venturas. Je kunt hem tijdens die missie wel naar je hangar (vliegtuigloods van privé vliegveld) vliegen, dan zet je die News Chopper daarin. Dan wacht je totdat de missie "failed" gaat (duurt +/- 25 seconden). Dan staat hij in je hangar en kun je ermee vliegen. Veel succes, Ruurd31.. :'D Reageren
Dizzee Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Je moet hem daarom niet in je garage zetten hoor. Als je in het voertuig zit van één van de streetraces, waaronder de vliegraces, ga dan naar de plek waar je gestart bent met de race ( dus waar je in de marker moet staan om toegang te krijgen tot de races ) en stap uit. Wacht tot de tijd afgelopen is en je zult gediskwalificeerd worden. Als je dan weer controle krijgt, zal je voertuig op de plek staan waar jij hem gezet hebt, vlak naast je dus. Reageren
nick Geplaatst: 23 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2005 Een andromade(zon vliegtuig)als ik het goed schriijf,kun je niet vinden toch? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 23 november 2005 Rapport Geplaatst: 23 november 2005 (bewerkt) Klopt, die kun je nergens vinden. Alleen tijdens de missie "Stowaway" kun je er alleen in kijken om de missie te voltooien. Hier zie je een plaatje die met een mod gespawnd is: Hier (klik). Ruurd31.. :'D Bewerkt: 23 november 2005 door ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.