Jump to content

nfsu

iLoveGta

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey,

ik zoek een cheat of een hint voor need for speed underground voor meer geld te kunnen krijgen thx

grtzzzzzzzzzzz :cya:

PS: op google vindt ik niet zoveel maar ik ken niet zoveel van computers daarmee

Bewerkt: door iLoveGta

:cya: oke danku

ps : het is voor de playstation 2

edit : o nee het is voor nfsu1 dat ik de cheat voor geld nodig heb en jij geeft me de cheat van nfsu2 ,

weet je een andere site

Geplaatst:

maar daar cheats die ik al heb maar daar staat geen cheat of hint bij van geld :? ik vindt he tmaar nie maar er is wel een hint dacht ik een cheat weet ik niet :?

Geplaatst:

Met de Action Replay MAX zijn er bijna altijd voor bijna alle spellen codes te vinden.

Ik heb zelf deze Cheatdisc ook en ik hem op alle spellen gebruiken.

Hij kost wel rond de €30,- tot €40,- maar dan heb je ook iets heel goeds.

maar daar cheats die ik al heb maar daar staat geen cheat of hint bij van geld :? ik vindt he tmaar nie maar er is wel een hint dacht ik een cheat weet ik niet :?

Als hij niet tussen dat lijstje staat, kan je er 99,99% vanuit gaan dat die code die jij zoekt niet bestaat. Misschien was je met een ander spel in de war?

Edit: of misschien is het een Action Replay MAX code.

Bewerkt: door GTAspeler
Geplaatst:

Die code die jij bedoelt is dan deze:

(M)

MY4H-NXJ3-70TMC

4RFB-MT66-0YB2E

WY1D-HD7D-4J8GN

VFE7-FK9B-M32EA

KQEK-5ZFB-F8UP9

Max Cash

WVK1-6N6X-P7W04

KKD5-Z1U0-3ZBTU

Hiervoor heb je echter wel Action Replay MAX nodig.

maar dat heb ik niet en ga ik niet kopen want de game moet dindsdag weer binnen maar ik heb ergens een hint gezien voor meer geld ofzo maar nu vind ik die niet meer weet iemand van jullie dit :?:N:Y

grtzzzzzzz :cya:

EDIT : jaaaa, ik heb die hint gevonden maar nu snap ik het niet zo goed :

Hint: Money Mayhem

Play through Underground Mode as you would usually do, unlocking a good amount of cars and performance parts. This is just your initial investment (or 'seed money') for the trick.

Save the game. Then buy and modify the VW Golf to the maximum and trade it in for the Honda S2000 for a gain of about $1500. Take the Honda to the garage and demodify it (strip the parts) and trade the Honda for a Skyline (and a loss of about $3000). With the Skyline, you can now trade for the VW Golf for a gain of about $10,000. You can repeat this car laundering until you have enough cash for your dream machine.

kan iemand dit vertalen want ik snap het niet zo goed ... :bonk::bonk::bonk:

:cya: ciao :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...