iLoveGta Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) hey, ik zoek een cheat of een hint voor need for speed underground voor meer geld te kunnen krijgen thx grtzzzzzzzzzzz PS: op google vindt ik niet zoveel maar ik ken niet zoveel van computers daarmee Bewerkt: 13 november 2005 door iLoveGta Reageren
bjorn13 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hier deze zijn voor de PC http://cheatplanet.com/pccheats/need_for_s...derground_2.htm deze zijn voor de PS2 http://cheatplanet.com/ps2cheats/need_for_...derground_2.htm Reageren
iLoveGta Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) oke danku ps : het is voor de playstation 2 edit : o nee het is voor nfsu1 dat ik de cheat voor geld nodig heb en jij geeft me de cheat van nfsu2 , weet je een andere site Bewerkt: 13 november 2005 door iLoveGta Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Need For Speed Underground Reageren
iLoveGta Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 maar daar cheats die ik al heb maar daar staat geen cheat of hint bij van geld ik vindt he tmaar nie maar er is wel een hint dacht ik een cheat weet ik niet Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Met de Action Replay MAX zijn er bijna altijd voor bijna alle spellen codes te vinden. Ik heb zelf deze Cheatdisc ook en ik hem op alle spellen gebruiken. Hij kost wel rond de €30,- tot €40,- maar dan heb je ook iets heel goeds. Reageren
Xtreem-designer Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Mag ik ik de cheats voor de xbox ? Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) maar daar cheats die ik al heb maar daar staat geen cheat of hint bij van geld ik vindt he tmaar nie maar er is wel een hint dacht ik een cheat weet ik niet Als hij niet tussen dat lijstje staat, kan je er 99,99% vanuit gaan dat die code die jij zoekt niet bestaat. Misschien was je met een ander spel in de war? Edit: of misschien is het een Action Replay MAX code. Bewerkt: 13 november 2005 door GTAspeler Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Mag ik ik de cheats voor de xbox ? Natuurlijk mag jij die. Je had trouwens zelf ook wel even Google of iets anders kunnen gebruiken. http://www.cheatplanet.com/xbcheats/need_f...underground.htm Bewerkt: 13 november 2005 door Mazzeltje Reageren
-Richard- Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Die code die jij bedoelt is dan deze: (M) MY4H-NXJ3-70TMC 4RFB-MT66-0YB2E WY1D-HD7D-4J8GN VFE7-FK9B-M32EA KQEK-5ZFB-F8UP9 Max Cash WVK1-6N6X-P7W04 KKD5-Z1U0-3ZBTU Hiervoor heb je echter wel Action Replay MAX nodig. Reageren
iLoveGta Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) maar dat heb ik niet en ga ik niet kopen want de game moet dindsdag weer binnen maar ik heb ergens een hint gezien voor meer geld ofzo maar nu vind ik die niet meer weet iemand van jullie dit grtzzzzzzz EDIT : jaaaa, ik heb die hint gevonden maar nu snap ik het niet zo goed : Hint: Money Mayhem Play through Underground Mode as you would usually do, unlocking a good amount of cars and performance parts. This is just your initial investment (or 'seed money') for the trick. Save the game. Then buy and modify the VW Golf to the maximum and trade it in for the Honda S2000 for a gain of about $1500. Take the Honda to the garage and demodify it (strip the parts) and trade the Honda for a Skyline (and a loss of about $3000). With the Skyline, you can now trade for the VW Golf for a gain of about $10,000. You can repeat this car laundering until you have enough cash for your dream machine. kan iemand dit vertalen want ik snap het niet zo goed ... ciao Bewerkt: 14 november 2005 door iLoveGta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.