CJ-BARTOSZ Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 ik heb een vraag? als juh gta SA speelt en juh drukt op L1 dan komt er allemaal dingen te staan .WElke van die dingen is nou eigelijk :spieren . srry maar ik kan geen engels :$ :$ Reageren
cj_sucks Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 muscle en dat kun je krijgen door naar de gym te gaan Reageren
CJ-BARTOSZ Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 muscle en dat kun je krijgen door naar de gym te gaan dankjuh Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Ik zal het hele lijstje voor je uitleggen: Respect = Respect Stamina = Conditie Muscle = Spieren/Gespierd Fat = Vet Sex Appeal = Hoe sexy je bent En dat in het hokje is welke dag je bent! Het is op dat plaatje Mon dus Maandag. Omdat je niet super engels kunt zijn hier de dagen van de week (tussenhaakjes zie je de engelse afkortingen): Monday (Mon), Tuesday(Tue), Wednesday(Wed), Thursday(Thu), Friday(Fri), Saturday(Sat), Sunday(Sun) Ruurd31.. :'D Bewerkt: 13 november 2005 door ruurd31 Reageren
Giorgo Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Je hebt er staan : Respect, spreekt voor zichzelf. Weapon skill (als je een wapen vasthoud) dit is je skill van het wapen hoe voller het balkje is hoe beter je schiet. Stamina, is je uithoudingsvermogen, hoe voller je balkje hoe meer je kan rennen of zwemmen of fietsen. Muscle, dat zijn je spieren, hoe voller je balkje hoe harder je klopt en hoe gespierder je lichaam word. Fat, hoeveel vet je hebt kan je verminderen door te fietsen of drgelijke. Sex Appeal, je aantrekking, dit kan je omhoog halen door een mooi kapsel mooie kleren en mooie auto. Foto van volop Muscle. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.