Little Mister Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Sinds gister kreeg ik de interesse om mijn eigen kleren proberen te maken, ging best goed totdat ik een petje wou doen. Nou ik wil dus iets op de normale black cap zetten, die van Victim. Hier is het plaatje dat ik nu heb. Maar ik zie LA helemaal niet zitten in game? Eerst had ik hem op dat zwarte gedeelte gezet links, ik dacht ik doe maar iets. Maar dan krijg je dat teken rondom die pet, en dat vind ik niet echt mooi. Dus ik zou graag willen weten waar je hem moet zetten om het in het midden te krijgen. Dit heb ik als voorbeeld. Ik hoop dat iemand mij kan helpen, alvast bedankt. Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Dat komt omdat je waarschijnlijk niet op "Rebuild ARchive" heb gedrukt dan wordt die ook niet toegevoegd Zo niet is het iets anders Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.