BeatboxGamer Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Nee, dat spel is nog niet uit. In Amerika komt hij uit op 1 April 2006, ik weet niet hoelang het duurt voordat hij ook hier is. Maar verlopig is hij er nog niet. ow jammer want op de site van rockstar staat oktober en ik wil zelf graag call of duty 2 kopen mmaar het is wel ff lang rijden naar de winkel om naar de achterkant te kijken dus weet iemand hoeveel gigabyte hij nodig heeft En om die vraag te beantwoorden voor je. Laat ik hem net naast me hebben liggen. Het spel heeft minimaal 4GB nodig aan harde schijf ruimte. Reageren
W3sl3y Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 (bewerkt) Nee, dat spel is nog niet uit. In Amerika komt hij uit op 1 April 2006, ik weet niet hoelang het duurt voordat hij ook hier is. Maar verlopig is hij er nog niet. ow jammer want op de site van rockstar staat oktober en ik wil zelf graag call of duty 2 kopen mmaar het is wel ff lang rijden naar de winkel om naar de achterkant te kijken dus weet iemand hoeveel gigabyte hij nodig heeft Je post al een paar keer dubbel in dit topic. Gebruik volgende keer de EDIT knop Het zijn er zoals Beathbox al zegt 4. Bewerkt: 17 november 2005 door W3sl3y Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 pffff die spellen worden ook maar groter en groter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.