Grove St. Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hallo iedereen, Ik ben ten eerste nieuw hier, en hoop het hier leuk te hebben Zie mijn profiel voor mijn intresse's Maar mijn vraag luid: Kan iemand mij Stap voor Stap uitleggen hoe je auto's in GTA SA ( pc ) erin kan zetten? Ik heb al begrepen dat je een Imgtool nodig hebt. Kan a.u.b iemand mij alvast een beginnetje van 1 auto aan smeren? Zie mijn PM als je me wilt helpen. Reageren
Dizzee Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Ik heb er echt geen verstand van, je kon dit beter in het modding forum vragen. Maar ik weet wel dat er een tutorial staat van hoe je auto's erin zet. klik Heb je nog verdere vragen, stel ze daar. Ze kunnen je daar veel beter helpen. Bewerkt: 13 november 2005 door Dizzee Reageren
Gunslinger Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Hee, Zoals Dizzee al zei kun je het beter hier vragen. Maar lees eerst de readme goed door als die erbij zit. Misschien lukt het dan. Reageren
Upstream Geplaatst: 13 november 2005 Rapport Geplaatst: 13 november 2005 (bewerkt) Als je een beetje had gezocht was je wel dit topic tegen gekomen:klik. Het is dan wel voor Vice city, maar san andreas werkt hetzelfde . Bewerkt: 13 november 2005 door DMWTM30 Reageren
Grove St. Geplaatst: 13 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2005 Ik heb er echt geen verstand van, je kon dit beter in het modding forum vragen.Maar ik weet wel dat er een tutorial staat van hoe je auto's erin zet. klik Heb je nog verdere vragen, stel ze daar. Ze kunnen je daar veel beter helpen. Thnx allemaal. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.