clifdon Geplaatst: 11 maart 2006 Rapport Geplaatst: 11 maart 2006 Blaster27 die site werkt niet meer je kan er nix meer downloaden :'( toch bedankt voor het helpen Reageren
Blastov Geplaatst: 13 maart 2006 Rapport Geplaatst: 13 maart 2006 Blaster27 die site werkt niet meer je kan er nix meer downloaden :'(toch bedankt voor het helpen Als het goed is doet de site het gewoon. Mischien was de server even uit, Bradley Reageren
Tjerk Geplaatst: 25 maart 2006 Rapport Geplaatst: 25 maart 2006 toen ik het van die site probeerde te downloaden kwam er een virus inbraak poging in mijn comp, gelukkig tegengehouden maar ik schrok wel. Reageren
topdrop Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 ik kan die videos niet dowloaden die links doen het niet van de tut Reageren
Puma Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 waar maak je die video's en audio mee? Reageren
overv Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 Ik wil hem wel hosten, je kan hem dan downen met 200 KB p sec en hij's altijd up Stuur me ff een pm met een tijdelijke (goede) host Reageren
Blastov Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2006 waar maak je die video's en audio mee? Camtasia Studio 3, je kunt gewoon je stem inspreken tijdens het opnemen of anders het er gewoon opplakken d.m.v. Windows Movie Maker 2. Reageren
bakajoes Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Geplaatst: 5 april 2008 (bewerkt) echt geweldige tut man ik deed eerst die stantaart tuts van 3d max maar dat wijf praat nog sneller dan ik kan luisterenen dan moet ik het nog nadoen ook XD Dus thnx Bewerkt: 5 april 2008 door bakajoes Reageren
Jozz Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik kan hem niet downloaden iemand een link ? btw bakajoes je hebt een mooie bump gemaakt XD Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik kan hem niet downloaden iemand een link ?btw bakajoes je hebt een mooie bump gemaakt XD De link is nog gewoon goed, alleen je moet ff goed zoeken naar de download link... Of ligt het probleem daar niet? Greetz Reageren
Jozz Geplaatst: 7 april 2008 Rapport Geplaatst: 7 april 2008 ik kan hem niet downloaden iemand een link ?btw bakajoes je hebt een mooie bump gemaakt XD De link is nog gewoon goed, alleen je moet ff goed zoeken naar de download link... Of ligt het probleem daar niet? Greetz bij mij staat er dat de download verlopen is dacht ik ik zla nog eens kijken Reageren
kevinkrs Geplaatst: 16 november 2008 Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Ik heb hem gedownload. HIJ IS SUPER MENSEN Bedankt voor het maken voor de tut =] Reageren
hoidatwastimmi Geplaatst: 9 januari 2010 Rapport Geplaatst: 9 januari 2010 Sorry voor bump maar je kan deze video ook online kijken Klikkie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.