Jump to content

de missie stowaway

Recommended Posts

Geplaatst:

Kan iemand me helpen met de missie stowaway? Ik heb van alles geprobeerd, maar het lukt me echt niet.

Geplaatst:

Ja, natuurlijk kan ik jou helpen. :D

Je moet proberen met je motor in het vliegtuig zien te rijden.

Als je binnen bent moet je allemaal mensen dood schieten in het vliegtuig.

Het probleem is alleen dat je niet mag schieten.

Als je gaat schieten ontploft het vliegtuig.

Je moet dan ergens een bom plaatsen in het vliegtuig en dan met een Parachute uit het vliegtuig springen.

Dan heb je hem gehaald.

Beloning: $20.000,-

Neem ook eens kijkje in WikiGTA: ;)http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...issie:_Stowaway

Geplaatst: (bewerkt)
Het lukt me alleen niet het vliegtuig in te komen.

Je moet heel voorzichtig om de tonen heen rijden.

Volgens mij kon je het beste de hele tijd rechts blijven rijden en dan op het laatste moment invoegen en dan zo het vliegtuig binnen rijden.

Bewerkt: door Mazzeltje

Zodra de missie begint geef je gas met je motor en je houdt het apparaat aan de rechterzijde. Zorg ervoor dat je geen mensen aanrijdt en let op voor de dwars geparkeerde auto. Uit het vliegtuig rollen tonnen maar zolang je een beetje rechts blijft raken die je niet. Wacht even een serie tonnen af en stuur dan links het vliegtuig in. Moet echt na een paar keer oefenen lukken hoor. In het vliegtuig moet je in totaal 5 mensen afmaken, waarbij je gebruik moet maken van een mes of een ander slag/steekwapen. Schieten is geen optie! Succes ermee, en als het echt niet lukt kun je je spel altijd even aanbieden bij de save-game aanvragen :cya:

Edit: teruglezend vertel ik eigenlijk hetzelfde als onze enige echte GM. Excuus. Maar hou hem rechts, ga niet slingeren en hou een recht lijn aan. Moet lukken......

Edit2: dat lijkt zo, je motor gaat echt wel snel genoeg hoor. Ineens zal je merken dat je bij het vliegtuig bent. Erin en klaar.

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Maar volgens mij gaat mn motor veel te langzaam. Ik kom niet eens in de buurt van het vliegtuig.

Je motor gaat iig niet telangzaam. Het lukt namelijk bijna iedereen met de zelfde motor.

Ik heb deze missie in 1 keer gehaald.

Als je een beetje naar voren gaat leunen op je motor dan gaat je motor een klein beetje sneller.

Zodra de missie aan het laden is moet je al gas geven.

Je moet meteen weg rijden zodra je kunt beginnen.

Bewerkt: door Mazzeltje
Geplaatst:

Gooi je save-game dan even in het daarvoor bestemde topic, dan doet iemand hem even voor je en krijg je het spel klaar en wel weer terug. :cya:

Na vaak proberen lukt het echt wel, ga gewoon naast de tonnen rechts rijden als je naast het vliegtuig rijd en de volgende 3 tonnen komen ga je als de 'wiederweerga' naar binnen. En maak je iedereen dood met iets (zolang je maar niet schiet).

Wees wel snel, anders stijgt het vliegtuig op. Heel veel succes!

Dit pas gebruiken als het je echt niet lukt, maar dan is dit de allerlaatste tip:

Plaats je SaveGame in de aanvraag, dan wil ik of iemand anders hem graag voor je doen. Link naar aanvraag, »hier (klik)«.

Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Geplaatst:

Je kan ook in een aerodynamische houding gaan zitten, en rechts gaan rijden.Dan zal je vlak naast de vliegtuigklep gaan rijden, wacht tot een serie tonnetjes eruit ie, rijd er dan in.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb precies gedaan wat jullie allemaal adviseren, maar ik kom niet eens in de buurt dat vliegtuig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...