Grove St. Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik heb de topics gelezen over hoe je auto's erin kan zetten. Ik krijg dit bericht als ik GTA SA ( PC ) de c schijf open -------------> program file en dan rockstar SA en dan models en dan krijg ik dit bericht: unable to find url: {C:\program file\rockstar game\GTA san andreas\models\gta.dir} Weet je wat ik dan moet doen. hoe pak je zo'n auto uit eigenlijk? wat moet je dan doen ps: ik heb al dezelfde vraag gepost in een turioal, maar geen antw. gekregen. Weet iemand ( ecplise ) wat er aan de hand is? Reageren
Eclipse Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Heb jij wel de SA versie van de missionbuilder..? Want .dit files heeft SA niet. Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 @eclipse: ik heb GTA SA ( pc ) daarnaast heb ik Img tool 1.3 en verder geen builder of iets anders Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Heb je 1 of andere mod gedownload? Want dit bestand is waarschijnlijk beschadigt, krijg je tevens ook een melding van "Rapport Verzenden" of "Rapport niet Verzenden"? Ten 1e bestaat er niet eens een bestand GTA.dir Dan ook nog eens moet je zo auto's niet helemaal toevoegen aan SA, maar dat moet met de IMGtool, als je even een kijkje doorneemt in dit topic, daar helpen ze je gerust Je kon dit ook beter vragen in het Textures&Modelling Forum Ook kon je even de Zoekfunctie gebruiken Veel Succes, Reageren
Grove St. Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik heb de img 1.3 tool gebruikt die in dat topic staat. ik heb een astin martin vanq gedownload alleen ik krijg niet dat met rapport verzenden. Misschien moet ik een andere editor dan img tool 1.3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.