vliegendemug Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Mijn zoon heeft voor zijn verjaardag het spel GTA - San Andreas gekregen, nu ruim een jaar geleden. Telkens als hij het spel wil spelen op zijn playstation 2, blijft deze in het spel hangen. Soms na 10 min. maar ook na 2 min. Nu kan ik op de cd een klein krasje ontdekken, is het mogelijk dat dit het euvel is? Bestaat er de mogelijkheid om net zoals bij ea games, de cd voor 5 euro om te ruilen?? Hoor graag van jullie Reageren
Froodooo Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Hallo vliegendemug! Ik denk inderdaad dat de fouten komen, doordat er een krasje op de cd zit. Want vastlopen gebeurd dan wel vaker. Het niet aan de Playstation liggen, want het is bekend dat de Playstation San Andreas nog net aankan. Volgens mij doet Rockstar niet aan spellen omruilen voor 5 euro, alleen EA Games. In ieder geval succes ermee! Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Een krasje op het schijfje kan een oorzaak zijn. In dat geval kan Sony de DVD sealen. Of dat een goede keus is weet ik niet, want, indien gewenst, sealt Sony de DVD zelf. Maar Sony zegt zelf dat het niet verstandig is gesealde DVD's in de PS2 te stoppen. Misschien ligt het toch wel aan de PS2. Probeer een ander spel te spelen, en kijk of dat ook snel vastloopt. Als dat het geval is, ligt het aan de PS2. Anders ligt het waarschijnlijk aan de DVD. Succes, Gunslinger Reageren
Big-Bear Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 Dit is natuurlijk het krasje Ik had dit ook met playstation spellen, mijn Tekken 3 had een kaarsje, met een klein miniscull bobbeltje, en hij deed het niet meer, het klinkt spijtig maar je moet een nieuwe kopen, helaas pech dat het 1 jaar geleden is, als u eventueel de bon nog hebt, moet u terug gaan naar de winkel, dan kan uw een nieuwe versie krijgen, maar dan moet het wel gebeurt zijn, als hij vlak uit de opening kwam Veel Suces, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.