bambamstudio Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Vraag: Via de touchpad van mijn laptop kan ik de camera angel veranderen. Nu is de vraag hoe krijg ik dat omgezet naar mijn joystick? Ik heb een PS2 look-a-like joystick van Logitech. Reageren
Ehsan Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Vraag:Via de touchpad van mijn laptop kan ik de camera angel veranderen. Nu is de vraag hoe krijg ik dat omgezet naar mijn joystick? Ik heb een PS2 look-a-like joystick van Logitech. Mag ik de Juiste naam(liefst met bild) van je Joystick hebben? Ik gebruik zelfs een XBOX Joystick, en de camera is gewoon via ANALOGEN!!! OOOOO wacht, ER is een ding.... Je moet via GTA-SA installing menu 2-3 dingen bepalen.... -Of je met muis en Joystick wil werken. - Alleen Joystick. -of Alleen Keyboard en muis Ik gebruik me joystick Voor voertuigen en Harder rennen maar inderdaad de CAMERA angel Moet met Muis gedraait worden(on foot alleen) . Laat me weten of je het begrepen hebt en je is gelukt Reageren
bambamstudio Geplaatst: 2 januari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2006 Probleem opgelost, thanx. Idd kun je kiezen of je met joypad en muis of alleen joypad wilt spelen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.