Jump to content

Double Layer DVD's branden

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb een film allemaal opnames niets illegaals en het is zo groot dat het op een double layer moet. en ik heb een double layer compitabele speler en brander, Als ik m'n film helemaal heb laten berekenen zegt mijn pc van "steek een double layer +/- R-RW in de brander" dus ik steek mijn double layer er in. Dan doet mijn pc helemaal niets meer dus hij kan hem niet lezen er komt in verkenner zelfs niets bij dvd station te staan.

Dus even kort samengevat mijn dvd brander is nog niet ingestelt om double layers te kunnen branden denk ik, Kan iemand mij even vertellen hoe ik hem instel ???

Echt niemand die me kan helpen ?

Bewerkt: door meetlat
Geplaatst:

Ik kan het gewoon niet laten om hier geen antwoord op te geven.

Kijk wat voor merk je hebt=> Ga naar de website van het merk=> Kijk of er Plug-ins, stuurprogramma's of drivers (stuurprogramma's=drivers) voor zijn. Zo ja, download en installeerd. Soms is het probleem zo opgelost, zo nee. Post wat er gebeurd is en of je het hebt kunnen vinden, dan kijk ik of ik tijd heb.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dus gevonden welke ik heb (het is een hp) en op de site van hp bij dvd writers staat de mijne er geeneens meer bij zelfs niet als ik heel de site lat afzoeken :{ wat nu ?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...