destroyer5507 Geplaatst: 7 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2004 wat speel jij meestal met viec city??? ik gebruik altijd de codes deepfriedmarsbars om dikker te worden en programmer om dunner te worden. ook gebruik ik vaak certaindeath. ga je lekker roken. en voor de rest vermoord ik iedereen. :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
Tegh Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2004 Meestal gebruikt ik geen cheats, maar als ik het wel doe gebruikt ik OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS = Gewapende Peds FIGHTFIGHTFIGHT = Rellen NOBODYLIKESME = Iedereen haat je En dan lekker iedereen neerschieten die op je afkomt Reageren
Pete-R Geplaatst: 13 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2004 ik doe vaak lekker iedereen een beetje in de fik zetten met een vlammenwerper Reageren
Melchior Geplaatst: 14 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2004 Gewoon lekker rondrijden en stunten! Reageren
8-Ball Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 Ik maak een beetje lol! Ik maak nu een mod(je)! :lol: Reageren
joep Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 meestal wat lol maken of zoveel mogelijk police afschieten Reageren
The Godfather Geplaatst: 15 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2004 op een faggio beetje rijden....wat drive-by shooten. mijne style is terwijl je een stoppie doet een drive-by doen.....en met een wheelie weg rijden of met een snelle bak....zoveel mogelijk scootertjes/motor-bikes aanrijden...dan vliegen die gasten er vet hard af Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 ik rij meestal wat rond en knal wat mensjes overhoop en dan komuh meestal de 6 sterruh wel Reageren
Robin2130 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik ga naar de legerbasis en daar van die legermannetjes neerschieten Reageren
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik ga naar de legerbasis en daar van die legermannetjes neerschieten Doe je dat zonder politiepak? Dan is het haast niet te overleven! :huh: :lol: Of gebruik je er iets bij zoals de ultimade trainer! Reageren
Tim14 Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik ga naar de legerbasis en daar van die legermannetjes neerschieten Doe je dat zonder politiepak? Dan is het haast niet te overleven! :huh: :lol: Of gebruik je er iets bij zoals de ultimade trainer! 8-ball dat is heel makkelijk hoor... gewoon op die torens gaan staan (daar kom je met de trap) en de legermannen raken je amper en als ik een chaingun heb kan ik ook het leger aan Reageren
8-Ball Geplaatst: 20 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2004 Ik ga naar de legerbasis en daar van die legermannetjes neerschieten Doe je dat zonder politiepak? Dan is het haast niet te overleven! :huh: :lol: Of gebruik je er iets bij zoals de ultimade trainer! 8-ball dat is heel makkelijk hoor... gewoon op die torens gaan staan (daar kom je met de trap) en de legermannen raken je amper en als ik een chaingun heb kan ik ook het leger aan Ow daarop staan, ik dacht op de grond! :rolleyes: Reageren
Gta Gangsta Geplaatst: 23 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 23 augustus 2004 ik scheur ook heeeeel vaak met mun pcj600 Reageren
Yohan Geplaatst: 27 augustus 2004 Rapport Geplaatst: 27 augustus 2004 Gewoon lekker rondrijden en stunten! Jah onder andere dat maare soms ook...: 1. Cruisen 2. Zolang mogelijk overleven met het leger achter je aan 3. Stunten 4. Kijken of ik nog een rampage moet halen.. En nog veel meer maare daar kan ik zo gauw nie opkomen.. Mijn lijstje.. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.