Hutenmah414 Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Hoi Allemaal Ik Zou Jullie Willen Vragen Of Jullie Nog Wat Speciale Tips Kennen Om Foto's Te Trekken ? Ben Namelijk Helemaal Weg Van het Trekken Van Foto's Maar Als Ik Foto's Trek Dan Doe Ik Het Aleen Met Het Fototoestel Uit Het Spel, Weet er iemand welke toetsen-combinatie ik moet doen om een gewone foto te trekken Alvast bedankt Tim Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Flame^ Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ja, je kan Fraps gebruiken of je drukt tijdens het spelen op het knopje "Print Screen" , ga dan naar paint, plakken en tadaa! Je hebt je plaatje in Paint. Helaas heb je nu wel ook het levensbalkje e.d erbij. Mooie tijd om foto's te trekken: 5:00 - 7:00 zonsopgang, is soms heel erg mooi . Typ wel even in normaal ABN, dit lees namelijk heel onprettig .. Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Je kan een ingame screen nemen door op prt scr te drukken (nr1) en dan ga je naar Paint -> bewerken -> plakken, Dan staan wel je health balk e.d. erop. En je hoeft niet meteen af te sluiten je kan SA even minimaliseren dat doe je door op start-toets te duwen (nr2). (Klik hier voor toetsen(nrs). Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Een gewone screen maak je met de knop Print Screen. Naast F12 vindt je de Insert, daarnaast zit Prt Scr (Print Screen). Je kan er zo maar 1 opslaan. Een andere manier om screens te maken in door Fraps te gebruiken. Hier lees je er meer over. Tips om een foto te maken: 1. Probeer wat te werken met de zoom. Dat doe je met de middelste muisknop. 2. Naast wat je op de foto zet, is het minstens zo belangrijk hoe je het op de foto zet. Zie je iets moois, kijk dan vanaf welk punt je het beste een foto kunt maken. Of misschien is het mooier om de foto bij zonsopgang te maken... 3. Zet de schermresolutie als je een foto maakt wat hoger. Zo krijg je grotere foto's. Als je de Drawing Distance wat hoger zet, kun je verder kijken, en krijg je vaak ook mooiere foto's. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Ha die Tim, welkom op het forum, Ongetwijfeld bedoel je met foto's trekken het nemen van foto's Die kan je inderdaad met de ingame-camera maken, maar in het spel op printscreen drukken werkt ook. Direct daarna kan je een tekenprogramma openen zoals paint en met control+c de foto daarin plakken. Even opslaan met een naam van je keuze en klaar. Let er wel op dat je ze het beste als .jpg kunt opslaan (want die nemen veel minder ruimte in dan de standaard .bmp waarin paint normaal werkt. Succes en als je mooie foto's hebt gemaakt kun je ze <<< HIER >>> kwijt. Edit: mijn hemel, dacht dat ik redelijk snel typte, maar wat ben ik hier te laat zeg..... Bewerkt: 14 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Big-Bear Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Tevens al je foto's wil zonder CJ wilt, en al die radars, maak je een foto, en net even snel nadat de foto genomen is druk je op "Print Screen SysRq", dan heb je een mooie foto zonder CJ, de rader en al dat andere erop, zo doe ik het altijd Je moet het wel eventjes precies op tijd doen, soms heb je dat foto nog even wit is, dat hij dan net genomen is, of je hebt weer dat hij te laat is Een voorbeeldje van het effect: Veel Succes , EDIT, OMG er zijn al zo snel recaties, maarja niemand die mijn tip heeft gezegd Bewerkt: 14 november 2005 door Big Bear Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Tevens al je foto's wil zonder CJ wilt, en al die radars, maak je een foto, en net even snel nadat de foto genomen is druk je op "Print Screen SysRq", dan heb je een mooie foto zonder CJ, de rader en al dat andere erop, zo doe ik het altijd Dus als ik het goed begrijp moet ik 2 keer op dezelfde knop klikken om CJ en de radar en al de rest weg te krijgen. Ben ook geen krak in dit soort dingen Reageren
Giorgo Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Neen je maakt een foto en direct daarna druk je prt scr. Dan heb je een ingame screen zonder levensbalken e.d. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.