Samurai Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ik zie een aantal fouten in het Nederlands, bv ei/ij , dt-fouten,.. Ik wil graag helpen om die fouten te verbeteren.Ikzelf kan uitstekend Nederlands. Aub antwoord Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Daar open je, ondanks je ongetwijfeld goede bedoelingen, toch geen topic voor? Op de site staat iedereen die eraan meewerkt vermeld, een PM is zo gestuurd. En bovendien werkt men slechts op "uitnodiging" om de kwaliteit van de walkthrough zo betrouwbaar mogelijk te houden. Desondanks hoop ik voor je dat je wellicht ooit deel uit kan gaan maken van het team, lijkt mij in ieder geval een eer. Edit: @Gunslinger: hahaha, absoluut, ik bedoelde het dan ook in het algemeen.....:-) Bewerkt: 14 november 2005 door GTA-Sheep Reageren
Gunslinger Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 lijkt mij in ieder geval een eer. Megalid is toch ook al een eer? Maar het is inderdaad wel leuk, denk ik. ___________________________ Ontopic: Voor foutjes, en al hemaal voor kleine foutjes hoef je geen topics te openen. Dit topic is bedoeld om foutjes in te posten. Gunslinger Reageren
Samurai Geplaatst: 14 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Ok, het is geen probleem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.