Jump to content

Filmpjes


Samurai

Recommended Posts

Het zou leuk zijn maar ik denk dat dit niet echt haalbaar is en meerwaarde geeft aan de WikiGTA.

Er zijn in totaal zeg maar circa 600 missies in alle gta's. Dan zou dat ongeveer uitkomen op 6000 MB als een filmpje 10 MB was op slechte kwaliteit. Dan heb je nog is al het dataverkeer wat hier bij zou komen en ik denk dat niet echt rendabel is.

Tevens staat er al een heel duidelijke tekst uitleg met screens op de onduidelijke momenten (dus ter verduidelijking).

Wat we wel nog van plan waren is het plaatsen van save games bij elke missie. Denk dat dit wel meer waard is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien door linken naar Putfile.com ofzo

Op een moment krijg je dan dode links. Voor zoiets groots als WikiGTA kunnen we moeilijk alle data op een gratis hoster zetten. Het beste is om alle data in een eigen ruimte te hebben.

En zoals Joriz al zei, daar gaan dan echt terabytes aan data overheen. Bovendien is het niet bij elke missie wel echt handig.

Neem bijvoorbeeld de missie Saint Mark's Bistro. Dat is alleen maar vliegen, en daarna schieten. Met een filmpje krijg je ook niet echt meer informatie; schieten kan immers iedereen wel in GTA. :)

Nee, ik blijf erbij dat het geen goed idee is.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien door linken naar Putfile.com ofzo

Ik ben tegen dit soort ideen aangezien je dan linkt naar sites waar andere reclame geld voor ontvangen (en ze werken niet altijd). Alle missies opnemen zou natuurlijk wel heel mooi zijn. Ik denk dat het misschien wel mooi zijn als enkele lastige worden opgenomen. Maar ik denk dat je met tekst echt wel voldoende kan vinden over de missie en indien we filmpjes gaan plaatsen van alles je eigenlijk al helemaal het spel en verhaallijn kent waardoor je het met minder plezier speelt.

Daarom lijkt mij tekst met wezenlijke tips en wat screens ter verduidelijking zoals het nu gaat veel beter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...