Ehsan Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Hoi allemaal. Ik heb paar Mod nodig, dat ik meer zicht kan krijgen in GTA-SA. ik heb ze ooit gehad maar ik kan ze niet meer op Internet vinden! Kunnen jullie me helpen? Cheers Reageren
Le MrG Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Dit hoort meer thuis in het Modding ReQuist Topic Reageren
Dizzee Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 (bewerkt) Hey, Je kan de 10x draw distance mod gewoon downloaden op gtagames.nl, maar je zal wss ook last hebben van die storing. Als je op de site het niet kan downloaden, kijk dan eens hier. Daar staat hij ook. Bewerkt: 14 november 2005 door Dizzee Reageren
Ehsan Geplaatst: 16 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Hey,Je kan de 10x draw distance mod gewoon downloaden op gtagames.nl, maar je zal wss ook last hebben van die storing. Als je op de site het niet kan downloaden, kijk dan eens hier. Daar staat hij ook. HOI en bedankt, Ik heb t gevonden, maar ik deed iets anders... . Ik heb gewoon geprobeerd om in SA-Menu de overzicht verder te zetten, en toen kreeg ik ook wat storingen! Dus dat 10xDraw is niet zo echt HEEEL erg! Wel Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.