bambamstudio Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 ga ik NU stellen: Hoe save ik een game op de PC versie? Ik zoek me al meer dan een uur de t*ring In de handleiding staat het volgen mij niet, want daar kan ik het niet vinden. tja...iemand moet de domste vraag stellen, maar hee, willen jyllie iets weten over muziek produceren, vraag maar raak
Joriz Geplaatst: 14 november 2005 Rapport Geplaatst: 14 november 2005 Dit is zeker niet de domste vraag hoor. Je kan opslaan op diverse locaties in het spel (je huizen). Het eerste huis waar je kan opslaan is waar je in de eerste missie heen moet fietsen ( http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...e:_Introduction ) Later kan je meer huizen kopen en krijgen waar je ook op kan slaan door in het diskette symbooltje te lopen in het betreffende huis. Meer info over huizen en lokaties kan je ook in de WikiGTA vinden.
Proximitus Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ook als je naar een nieuw gebied gaat (lees badlands en san fierro enzo) krijg je automatisc een save house, hier hoef je verder niks voor te doen
Mr. Vriecetti Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 tja het was natuurlijk wel een beetje erg logies.. maarja.. vc was daarom voor beginers wel beter omdat je daar gewoon in de aller eerste misie gaat save.. en het zo ook leerd.. maarja alsj e logies nadenkt kwam je er denk ook wle uit.. bambamstudio, WELCOME IN THE WORLD OF GRAND THEFT AUTO
Goliat Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 ik wist het eerst ook niet hoor :$
W3sl3y Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Er bestaan geen domme vragen man! Natuurlijk als jij nog onbekend bent met GTA dan weet je zoiets niet. Je kan trouwens niet saven wanneer je met een missie bezig bent.
Gunslinger Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 En om het verhaaltje compleet te maken: Als je opslaat wordt de gametijd 6 uur vooruit gezet. Hiermee wilt men de "rustpauze" van CJ nabootsen. Je kan saven dus ook als slapen zien. Dit is gedaan om de werkelijkheid na te bootsen. Gunslinger
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 (bewerkt) Je kunt ook huizen kopen. Als een huis niet gekocht is zijn dit kenmerken: Rood huisje op de radar: Niet beschikbaar. Blauw huisje: Na een bepaalde missie mogelijk (bijv. naar een ander eiland). Groenhuisje: Is beschikbaar je kunt hem met de toets <tab> kopen. De prijs van het huis staat erboven vermeld. Ruurd31.. :'D Bewerkt: 16 november 2005 door ruurd31
cj_sucks Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Je kunt ook huizen kopen.Als een huis niet gekocht is zijn dit kenmerken: Rood huisje op de radar: Niet beschikbaar. Blauw huisje: Na een bepaalde missie mogelijk (bijv. naar een ander eiland). Groenhuisje: Is beschikbaar je kunt hem met de toets <tab> kopen. De prijs van het huis staat erboven vermeld. Ruurd31.. :'D wat is dat blauwe hoofdje op je radar?
Upstream Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Die doodskop? Dat zijn de missies van Jizzy, te vinden onder de rode brug in San fiero.
Ruurd31 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 Die "doodskop" komt er pas na de missie die "Jizzy" heet, daar moet je 4 of 5 missies voor doen in San Fierro. In de laatste missie voor Jizzy moet Jizzy vermoorden. Voor meer informatie kijk eens in de walktrough: Hier de Walktrough in San Fierro (klik). Succese verder, Ruurd31.. :'D
steef1 Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 toen ik het voor de eerste keer speelde en ik wou saven wist ik ook niet waar heb ik best geluk gehad da ik meteen naar het diskettetje reed
loempiaman Geplaatst: 16 november 2005 Rapport Geplaatst: 16 november 2005 jaja, waarom leest je dan ook niet de instructies recht boven in, staat er niet voor niks
gta 88 Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 kun je ook de huizen weer verhuren miechien een dome vraag maar wi ff weten :$
Velaro Geplaatst: 29 december 2005 Rapport Geplaatst: 29 december 2005 Nee je kan huizen niet verhuren
Recommended Posts