Jump to content

wie weet hoe dit werkt?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hebben jullie wel mee gewerkt??

Lukt t dan wel??

de bestanden zijn:

main.scm

script.img

script.txt

pinkcarpark_sfs.txd

als ik zo als gezegt werk, dus deze bestanden Verplaatsen, dan kan ik niet meer met t spel beginnen!!

Cheers :bier:

Geplaatst:

Je moet de bestanden wel precies goed terugplaatsen ;) , anders heb je inderdaad de kans dat het spel niet meer werkt, weet je zeker dat alles terug op de goeie plaats staat?

Probeer een paar Tutorials te lezen, daar staat alles handig in uitgelegd :)

Geplaatst:

Je kunt het spel eraf halen, en dan erop nieuw opzetten. Dan staat alles weer op de juiste plaats.

Bewaar je SaveGames goed op een USB-stick of een DVD/Cd of iets dergelijks..

Ruurd31.. :'D

Geplaatst:

Uw spel hernieuw installeren gelijk ruurd al zei. Of echt uw bestanden volledig terug zetten gelijk dat Ruurd ook al zei :) En uw save game bewaart hij gewoon als je het eraf doet en ernieuw installeert.

Geplaatst:
Uw spel hernieuw installeren gelijk ruurd al zei. Of echt uw bestanden volledig terug zetten gelijk dat Ruurd ook al zei :) En uw save game bewaart hij gewoon als je het eraf doet en ernieuw installeert.

De probleem is, want die gozer die dat heeft gemaakt, zeide dat de PINKcarPrking zou vol van autos worden!!

Nou dus ik heb gelukkig voor alles een backup , en nu heb ik en normale positie, maar ja ik wou wel weten of iemand wel dat gedaan had, of t wel werkte!!

Maar toch bedankt allemaal.

Cheers :bier:

Je moet de bestanden wel precies goed terugplaatsen ;) , anders heb je inderdaad de kans dat het spel niet meer werkt, weet je zeker dat alles terug op de goeie plaats staat?

Probeer een paar Tutorials te lezen, daar staat alles handig in uitgelegd :)

Ja volgens mij ik heb alles een paar keer Goed gelezen, maar ja dat Mod werkt bij mij niet!!! :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...