bigG Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Lost In The Jungle Jullie weten mischien dat ik later spelletjes wil maken, ik had vanochtend inspiratie: Ik had vanochtend een droom en toen ik wakker werd kon ik me alles nog heel goed herinneren. Ik weet niet wat het verhaal ervoor was maar het ging over een jongen die in een hut stond, een viertal andere mannen liepen net weg, ik zag duidelijk een andere man achtermij die me moest bewaken, het was duidelijk dat ik gevangen was ook al was het niet goed gewaakt. Ik zag dat de jongen naar buiten liep en dan man eerst dee van: ''He, kom terug of anders...'' maar toen ik doorliep haalde hij zijn schouders op en liep achter mij aan. Ik zal eerst de omgeving proberen te omschrijven: Er was een soort dijk, met aan weerskanten een hele ondiepe plas maar hij was wel rond en had een doorsnee van ongeveer 8 meter, aan de rechterkant van de jongen (waar dus ook een sloot lag) lagen 2 vissersbootjes met onopgehaalden kleine zijlen. Aan de voorkant van de plas begon de jungle al eveneens bij de dijk. Achter de plas lagen nog meer van dat soort plassen en dijken met verschillende vissersbootjes, de plassen sloten niet aan elkaar aan. Een luide knal, de hut was geexplodeerd! De man die de jongen bewaakte zocht bescherming in de sloot aan de linker kant, die geen bootjes bevatte. De jongen begon te rennen, achter de mannen aan, het was duidelijk dat ze hem dood wouden, maar toch ging hij er naartoe. Na een kleine spurt door jungle zag hij de mannen staan, ze stonden stil voor een diepe kloof (vanaf dit moment hielt de droom op en werd ik wakker, maar de inspiratie bleef maar komen). Nog voordat de jongen kon zien wat er in de kloof was (hij was wel al bij de mannen)begon er een filmpje. Er wordt geschoten, er komen 4 mannen aanrennen die er hetzelfde uitzien, ze lijken op indianen, 2 van die mannen stonden op wacht voor de deur van de hut. De mannen bij de kloof beginnen te scheuwen van: ''Wij zijn het, stop met schieten!''. Dan zien de mannen bij de kloof de jongen en zeggen: ''Wat doe jij hier'' en ze gooien hem de kloof in waar een grote waterval in blijkt te zijn (hij hoorde al een tijdje het geluid daarvan). Hij grijpt 1 van de linianen die van bovenaf groeien, nu hangt hij recht boven de waterval. Terwijl hij naar een volgende liniaan wilt klimmen grijpt 1 van de mannen een dolk en gooit hem door de liaan heen waardoor de jongen naar het, in mist gehulde, einde van de waterval valt. De dolk klettert op een van de rotsen bovenop de waterval en valt ook naar beneden. Na een tijdje wordt je jongen wakker op een strand vlakbij de waterval, hij kan niet zien of de mannen nog op de top staan door de mist. Hij ziet dan een papagaai op een tak zitten. Wat denken jullie, genoeg stof om een game te maken? Als jullie nog leuke ideeën hebben of een betere naam, post ze. Reageren
Thabit Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Waauw.. Een mooi verhaal, ga je hem opsturen naar R* of EA Games Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Nee, als je iets beter gelezen had (geen belediging) zag je dat ik deze later zelf wil gaan gebruiken (met dank aan de engeltjes die me deze mooie droom hebben bezorgt ) Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Cool verhaal moet je echt iets mee doen.. misschien een suggestie, had je misschien al zelf bedacht ofzo, maar als je op dat strand staat, daar leer je zeg maar de basic moves.. en na een paar minuten ofzo vliegt die papegaai bv naar de dolk waar de liaan mee is afgesneden, en dan krijg je les in combat zeg maar Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Is een leuk idee, ik neem hem mee met de andere dingen, overigens had ik zelf al het idee dat hij die dolk als enig wapen gaat gebruiken (op zijn handen en voeten en zelfgemaakte wapens na). Bedankt voor de tot dusver leuke reacties, ik heb ook al 2 goede reacties gekregen op een ander forum (zie profiel) (ik heb hem tegelijker tijd daar gepost) Wel leuk dat ik vanochtend wakker werd en me de hele droom nog kon herinneren. Edit: Wel leuk idee de combat, dan doe ik dat die papagaai van een bes eet waardoor dieren de mensen taal kunnen praten en mensen de dieren taal. Edit2: ik heb nu opeens een leuk idee om iets met die plassen te doen, wat vertel ik niet. Bewerkt: 15 november 2005 door bigG Reageren
Bradley H. Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ja hoor, zelf een spel maken, je weet niet waar je het over hebt..., het verhaal kan wel degelijk gebruikt worden, Dit lijkt zoiezo meer op een film. Als je denk dat het zo makkenlijk is een spel-engine te maken heb je het verkeert. (Als je beschikt over meer dan 10 miljoen euro heb ik niks gezegt.) Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Bedankt voor de negatieve reactie Anders schrijf ik wel een boek Edit: trouwens, ik wou meningen over het verhaal. Bewerkt: 15 november 2005 door bigG Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 haha, een boek, ook altijd leuk maarre, ff een vraagje, zelfgemaakte wapens.. ik denk niet dat die wat uithalen tegen geweren en granaten (k weet niet welke tijd het zich afspeelt) Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Gewoon deze tijd, maar wie zegt dat hij die mannen ooit weer tegenkomt, wie weet moet hij gewoon in de jungle dingen doen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) nja goed, hij hoeft ze niet weer tegen te komen, maar t lijkt wel logisch, niet? maar goed, het is jou spel ik bemoei me er verder niet mee Bewerkt: 15 november 2005 door Friemel Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ja, mij ook, maar dan kan je ze ook ''tactisch'' uitschakelen. Reageren
Proximitus Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 ja das waar maar goed, veel succes ermee dan he en als je nog hulp nodig hebt, ik zit vol met fantasie, dus geef me maar een pm'tje Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 ik keb het idee dat het in een psel niet oz overkomt, een film of boek lijktm e beter idee, Reageren
JelleVD Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ook leuk om een keer een mod mee te maken Reageren
bigG Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Weten jullie nog een naam voor de jongen? Ook heb ik nog een naam voor een meisje nodig (waarom vertel ik niet). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.