Jump to content

Lost In The Jungle

Recommended Posts

• Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• bigG

9

• Proximitus

5

• Bradley H.

3

• Warrior

2

Geplaatst:

voer een jongen engels of gewoon ook nederlands namen zoals jan ligt er ook aan wat voor kleur hij heeft en neger Leroy blanke kees aziaat Hi Juanx

Engelse jongens namen:Marty,Curtis,Dre,Leroy,Mike

Nederlandse jongens namen:Jan,Henk

meisjesnaam Marielle

Geplaatst:
Lost In The Jungle

Jullie weten mischien dat ik later spelletjes wil maken, ik had vanochtend inspiratie:

TEKST

Nou meneertje bigG, het verhaal spreekt me om eerlijk te zijn niet echt aan, en ten tweede, ook wat Bradley zei, je hebt er wel geld voor nodig (maar 10 duizend €, wat B. H zei lijkt me toch ook wel een beetje overdreven).

Maar de meest groote reden waarom ik denk dat jou project nooit van de grond zal komen is, wat je misschien al wel raad, je (totaal) geen ervaring hebt met enig modelleer werk, laat staan 3d kunst.

Ja ik heb een boek over 3ds max 6, maar dat is verre van makkelijk, tevens geeft dat boek niet alle beginselen van 3d modelleer werk, daarvoor zou je de tutorials moeten volgen en (sucsessvol)afronden.

Maar net als het boek is het geheel in het Engels, en ik betwijfel het of jullie als scholieren (want nee ik ben een student (ROC Nijmegen ICT ->ICT (Netwerk) beheerder (niveau 4) BOL).

Zelfs ik kom er af en toe niet uit de woorden.

Ok, kijken of je dit kent, en dan heb ik het ALLEEN tegen bigG:

Wat betekent topology?

Wat zijn Vertex(en)?

Wat is een mesh?

Dat soort woorden komen er allemaal in.

Zoek ze op internet op en dan kom je het wel te weten (of de nederlandse site van Wikipedia).

Geplaatst: (bewerkt)

Lost In The Jungle

Jullie weten mischien dat ik later spelletjes wil maken, ik had vanochtend inspiratie:

TEKST

Nou meneertje bigG, het verhaal spreekt me om eerlijk te zijn niet echt aan, en ten tweede, ook wat Bradley zei, je hebt er wel geld voor nodig (maar 10 duizend €, wat B. H zei lijkt me toch ook wel een beetje overdreven).

Maar de meest groote reden waarom ik denk dat jou project nooit van de grond zal komen is, wat je misschien al wel raad, je (totaal) geen ervaring hebt met enig modelleer werk, laat staan 3d kunst.

Ja ik heb een boek over 3ds max 6, maar dat is verre van makkelijk, tevens geeft dat boek niet alle beginselen van 3d modelleer werk, daarvoor zou je de tutorials moeten volgen en (sucsessvol)afronden.

Maar net als het boek is het geheel in het Engels, en ik betwijfel het of jullie als scholieren (want nee ik ben een student (ROC Nijmegen ICT ->ICT (Netwerk) beheerder (niveau 4) BOL).

Zelfs ik kom er af en toe niet uit de woorden.

Ok, kijken of je dit kent, en dan heb ik het ALLEEN tegen bigG:

Wat betekent topology?

Wat zijn Vertex(en)?

Wat is een mesh?

Dat soort woorden komen er allemaal in.

Zoek ze op internet op en dan kom je het wel te weten (of de nederlandse site van Wikipedia).

waarom moet je zo negatief doen hij kan toch gaan studeren voor spelletjes maken in Breda heb je daar een school voor hij toch tenminste proberen hoef je nie gelijk zo negatief doen ik wil later ook spelletjes gaan maken

@BigG misschien een samenwerking :bonk: :$ :?:cab::puh:

Bewerkt: door gta sa rulezzzzzzz
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb dit topic gemaakt om te vragen wat jullie van het verhaal vinden, niet of jullie aub negatiefe posts willen posten.

BTW ik ga naar amesfoort niet naar breda

Ontopic:

Curtis vind ik wel leuk, die doe ik.

De meisjesnaam vind ik niet heel geweldig, ik heb ook nog een tropicsche naam voor die papagaai nodig.

Edit: om toch nog even tegen tommie te reageren:

je hebt er wel geld voor nodig (maar 10 duizend €,

Heb ik al een groot deel van. (weet niet precies)

je (totaal) geen ervaring hebt met enig modelleer werk, laat staan 3d kunst.

Hoe weet jij dat? Ik heb jou nog nooit in het modding showroom forum zien rond hangen, en mijn laatste creatie dat ik daar gepost heb was van 1,5 maand geleden, even uitrekenen dat ik 3ds max7 nu 2 maanden heb. (ik ben ook heel erg actief met het programmeren van gta)

daarvoor zou je de tutorials moeten volgen en (sucsessvol)afronden.

Ik heb mischien 1 of 2 van de 3ds max tuts niet gevolgd, maar ik heb er zelf wel 2 geschreven.

Bewerkt: door bigG
Geplaatst:

Zeer mooi verhaal, in namen verzinnen ben ik niet goed. :sigaar:

Iig ik zou toch nog wel een paar jaartjes wachten todat je echt met het game begint.

Geplaatst:

Sorry, jij wilt later spelletjes gaan maken ja :) Maar heb je er zelf wel aanleg voor, kijk je kunt zeggen, ik kan GTA modden, maar na goed oefenen is het makkelijk te doen ja, bij echte games is dit heel anders, je moet eerst zelf dingen gaan uitzoeken, je moet zelf allemaal file scripten, het gaat gewoon niet lukken

Je kan het met RPG XP maker, of Gamemaker proberen, maar dit lukt dus echt niet

Maar wel een goed verhaal, maak er anders een boek over ;)

Geplaatst:

Dude,

Vergeet een game word schrijver. :D

Btw iedereen ie hier zegt dat hij later spelletjes maker wilt woorden veel succes. Alleen als je de term spelletjesmaker al gebruikt heb je zowat geen kans.

Geplaatst:
Ik heb dit topic gemaakt om te vragen wat jullie van het verhaal vinden, niet of jullie aub negatiefe posts willen posten.

Dus? Dat vind hij van het verhaal, en helaas moet ik hem gelijk geven... :Y

Geplaatst:

Leuk verhaal en leuk dat je een spelletje er van wil maken.

Maar ik zie je niet slagen, sorry dat ik negatief ben.

Maar voor een goede of simpele game, heb je in mijn opzicht veel ervaring nodig.

Maargoed...succes anyway!

Geplaatst:

Zeker niet als meneer bezig is met het verzinnen van papagaai namen...,

En echt hoor..., ik wil ook een spel maken, maar ik blijf wel met bijde voetjes op de grond.

En een spel beginnen betekent investeren, en dat betekent veel geld hebben.

In zen eentje zou het zoiezo nooit lukken.

@BigG.

Ik heb ook niks tegen het verhaal, schrijf gerust een boek of een film, of het verhaal van een game, als je erachter zet dat je dat game wilt gaan maken kun je ditsoort reacties verwachten.

Geplaatst:

Het is een mooi verhaal, ookal is het een beetje vaag. Zomaar een oerwoud :puh: .

En als je een game wilt maken kan je misschien eerst wat proberen te programeren.

Bijvoorbeeld in:

- Flash

- PHP

- C++

- scm scripten

Dan kan je een idee krijgen van hoe moeilijk het is om te programmeren te maken, of natuurlijk gamemaker. Maar ik zou het net zoals de andere bij een film of goed boek houden :sigaar: .

Geplaatst:

om nog even op die namen terug te komen:

Jongen: Die heb je al gekozen, Curtis

Meisje: Serenity, Crystal, Mary-An, Mindy, Layla.

Papegaai: Captain Seaman, Bobo, Bellford, Yasper

Geplaatst:

Zeker niet als meneer bezig is met het verzinnen van papagaai namen...,

En echt hoor..., ik wil ook een spel maken, maar ik blijf wel met bijde voetjes op de grond.

En een spel beginnen betekent investeren, en dat betekent veel geld hebben.

In zen eentje zou het zoiezo nooit lukken.

Bedoel je nou dat ik gelijk heb of niet.

Sorry...maar ik vat je niet helemaal! :$

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...