Bradley H. Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Geplaatst: 20 november 2005 Ik zeg in feite gewoon hetzelfde als jij, alleen dan met andere woorden. En dat BigG zich met programmeren bezig moet houden i.p.v het verzinnen van namen + dat geld een grote rol speelt. Btw, ik had het niet over 10.000 euro maar over minstens 1.000.000. 10.000 is een lachterje zeker als je naagaat dat 3DSmax al 3000$ kost, en een goed C++ pakket zal ook wel wat kosten + audio pakketen en mensen die je in dienst moet nemen, een aantal sterke computers is ook aan te raden, en eventueel een kantoor (maar dan wordt het wel 10.000.000). Alle reacties over "hoeveel en hoeweinig etc" buitengesloten. Geld is Geld en dit is gewoon duur . Waarom denk je anders dat R* 50€ voor San Andreas vraagt ? Reageren
bigG Geplaatst: 21 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2005 Voor de derde en laatste maal, vraag ik jullie met veel geduld of jullie willen stoppen met het zeggen dat meneertje bigG zich niet realiseert hoe moeilijk het is bladiebladiebla en weet ik al niet meer. @Juice, bedankt voor de hulp, ik denk dat ik Serenity en Captain Seaman neem. Reageren
Eli R Geplaatst: 24 november 2005 Rapport Geplaatst: 24 november 2005 Mijn eerlijke mening: Laat deze droom en droom blijven, het verhaal is zo bagger, ben je 11 ofzo? Met een gezond verstand droom je niet zulke dingen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 25 november 2005 Rapport Geplaatst: 25 november 2005 (bewerkt) Mijn eerlijke mening: Laat deze droom en droom blijven, het verhaal is zo bagger, ben je 11 ofzo? Met een gezond verstand droom je niet zulke dingen. Wie zegt dat deze droom niet een mooi boek of game kan worden. als je je inspiratie gebruikt kan je games designe hoe denk je hoe die luitjes van ea hun spelletjes bedenken ? met hunvingertje in de lucht? nee zij dromen er ook wel eens over om een goede game te designen en ik denk dat bigG misschien nog wel een kan kan halen als hij er ook zijn best voor doet, je kan best game designer als hobby gebruiken ik ben het vooral niet met je eens met wat je hier zegt ''gebruik je gezond verstand'' ik weet niet maar jij gebruikt het nu niet ten eerst laat iemand in zijn waarde als hij denkt dat hij het kan laat dan misschien word hij nog wel eens designer voor games. weet jij het kan jij het vertellen? ik vind het trouwens een goed lopend verhaal en het is zkr niet van een jaar of 11 ga zo door bigG Bewerkt: 25 november 2005 door -supremecars- Reageren
Ice Banana Geplaatst: 4 januari 2006 Rapport Geplaatst: 4 januari 2006 dus... je wilt eigenlijk king kong na doen maar met meer varaties ok goed gedacht kzou da onthouden das een goed gedacht echt waar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.