GTAistheFuture Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 Als ik bij ASE op een server druk dan krijg ik altijd de melding server is full, dan kan ik kiezen uit fore connect en cancel als ik op force connect druk dan start hij MTA op en staat er connecting als ik even wacht staat er : Disconnected: Connection timed out. (Delay = 10 sec) Kan iemand mij helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 De server zit dan vol. Kies een andere server uit die nog niet vol is! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAistheFuture Geplaatst: 8 augustus 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 Ze zijn altijd en allemaal vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 (bewerkt) Ze zijn altijd en allemaal vol Lijkt me een beetje onmogelijk Je kunt altijd daar nog wat Ip's van proberen Bewerkt: 8 augustus 2004 door [XII]Furi0uz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA_lover Geplaatst: 10 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 10 augustus 2004 (bewerkt) waar heb jij al die nederlandse servers gevonden? :huh: :blink: :huh: :blink: laat maar, ik heb ze al! Bewerkt: 10 augustus 2004 door GTA_lover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.