nuke_obelisk Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) ik heb de gta san andres ultimate editor gedownload (staat niet op deze site) maar ik weet nie hoe ik hem moet gebruiken hij werkt wel maar waar kan ik die files vinden, ps er zit ook geen readme file bij!! (ik vind dat er een mod forum moet komen die zou best handig zijn!!) Bewerkt: 15 november 2005 door nuke_obelisk Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Hej Nuke_obelisk, Ik weet geen antwoord op je vraag, maar er is wel een modforum. Kijk »hier« maar eens, veel succes verder. Gebruik daar eerst de zoekfunctie naar je probleem, als het er niet is maak je maar een nieuw topic aan. Er zijn genoeg mensen die je wel willen helpen . Ruurd31.. :'D Bewerkt: 15 november 2005 door ruurd31 Reageren
TommieguN Geplaatst: 17 november 2005 Rapport Geplaatst: 17 november 2005 ik heb de gta san andres ultimate editor gedownload (staat niet op deze site)maar ik weet nie hoe ik hem moet gebruiken hij werkt wel maar waar kan ik die files vinden, ps er zit ook geen readme file bij!! (ik vind dat er een mod forum moet komen die zou best handig zijn!!) Piece of koekje, draai het programma (en sluit dit niet af) en draai San Andreas. Nou moeilijk hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.