Jeffrey123 Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 hallo, ik heb gta san andreas al een tijdje terug geinstalleerd. en hij heeft het gewoon goed gedaan. maar een weekje terug wouw ik het spel op starten en had ik zo in eens geen beeld meer. ik hoor het spel wel starten met de filmpjes van Rockstar games en zo. maar heb gewoon zwart beeld... weet iemand misschien wat er aan de hand is, en wat ik er aan kan doen..? Alvast bedankt! jeffrey :'D Reageren
Dizzee Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) Het kan zijn dat er iets is verandert in je instellingen. Probeer eens het volgende; ga naar de map GTA San Andreas User Files bij Mijn documenten en verwijder daar het bestandje gta_sa.set. Hierin worden al je instellingen opgeslagen en die zullen ge-reset worden wanneer je dit verwijdert. SA zal dat bestandje vanzelf weer aanmaken als je je sa opnieuw start en iets verandert in je settings. Bewerkt: 15 november 2005 door Dizzee Reageren
Jeffrey123 Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 heey, bedankt..! hij doet het weer het heeft gewerk:) jeffrey Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.