evildirk Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik heb mijn dff vanuit 3dsmax geexporteerd, maar als ik een dff check doe met mn txd workshop 3.7 of mn txd builder 1.1 doe. Dan staat er dat er 0 textures zijn gebruikt en dat hij er ook geen nodig heft dus. Wat doe ik fout... exporteer ik mn dff fout. Of moet ik een ander prgramma gebruiken voor mn dff check (voor san andreas). Alvast bedankt.. , Evildirk Reageren
Wauzie Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Wat bedoel je nu precies....heb je je model in max getextuurd? Reageren
evildirk Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Ik heb mn model getextured in 3dsmax. Geexporteerd in .dff. Toen heb ik gekeken in txd workshop 3.7 en txd builder 1.1 voor de dff check, maar er stonden geen textures in de dff. Ik had geen textures in mn txd builder staan en toch stond er al textures found... Snap je het nu ? Reageren
Blastov Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Dat die zegt 'All textures found' is omdat er 0 textures zitten in de dff en als die ze alle 0 vind heeft die ze ook allmeaal gevonden (omdat 0 niks is klinkt het gek) Kijk even in de Material Editor in max of 'Difuse color' wel ingevinkt is bij 'Maps' kijk ook of je je textures wel via Bitmap zijn gelaad en je textures ook .BMP zijn Reageren
evildirk Geplaatst: 15 november 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 15 november 2005 (bewerkt) ik doe altijd mijn textures laden via ambient color, boeit dat wat? Ik zal ze eens laden met diffuse color (en natuurlijk ook aanvinken ) Edit: Je bent top! Het is gelukt Ik heb de diffuse color aangevinkt en daarin mn texture geload. Moet ik het altijd via ambient of diffuse doen? Thanx:D:D Edit: @big bear: Oke, thanx Bewerkt: 15 november 2005 door evildirk Reageren
Big-Bear Geplaatst: 15 november 2005 Rapport Geplaatst: 15 november 2005 Het betse is gewoon om het altijd via Diffuse Color te doen, zo hebben waarschijnlijk alle modders het geleerd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.